sommige pagina's en plaatjes laden niet

Pagina: 1
Acties:

• Emphyrio
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:30
Sinds een week of twee heb ik problemen met m'n website.
1. Sommige pagina's kan ik niet meer openen. IE reports: Cannot find server or DNS Error. Voorheen deden ze 't wel.
2. In een andere directory worden de plaatjes niet meer geladen.
3. Ik had ook mailproblemen. Ik moest een bericht soms 3x versturen voordat het goed verstuurd werd. Nu lijkt het allemaal weer goed te gaan . Pegasus kwam met:

------------------
Delivery has failed on the enclosed message for the following
reasons reported either by the mail delivery system on the mail
relay host or by the local TCP/IP transport module:

550-Host cc284226-a.groni1.gr.home.nl (CC284226-A) [217.120.213.164] is not permitted
-------------------

De webhoster is poznet.com, na uitleg van het probleem zeggen ze dat het ligt aan mijn Domain DNS en verwijzen me door naar Godaddy, waar ik m'n domein geregistreerd heb. Maar daar zeggen ze dat bij hun alles klopt, wat me eigenlijk ook wel logisch lijkt.

Ik heb natuurlijk de links nagekeken (OK) en of de bestanden wel aanwezig waren (jawel) en ook op andere computers en locaties geprobeerd (zelfde probleem).

Wat kan ik nog meer proberen? Waar moet ik het zoeken? 8)7

En ook: zit ik hiermee in het juiste forum of kan ik beter ergens anders m'n heil zoeken?

[ Voor 5% gewijzigd door Emphyrio op 15-02-2003 17:26 ]

• KillR-B
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-01 20:49
Emphyrio schreef op 15 februari 2003 @ 17:00:En ook: zit ik hiermee in het juiste forum of kan ik beter ergens anders m'n heil zoeken?
Nee, want wat heeft dit met Webdesign & Graphics te maken :?

• Emphyrio
Waar kan ik wel posten?

• MeIsTwisted
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-07-2023

MeIsTwisted

not a Twisted mind

hoeft nu niet meer, want wordt zo toch wel verhuist en anders heb je dubbelpost.

Multimonitor is relax :P

• Emphyrio
oke, ik wacht wel even af

Verwijderd

> Internet & Telefonie

Dit heeft niet zozeer te maken met de website of graphics, meer met de server van je hosting provider, lijkt me. Om te testen of het echt aan een DNS server ligt, kun je eens proberen om ditect het IP adres in de adresbalk van je browser te typen, en te zorgen dat alle URI's (linkjes, plaatjes) ook via het IP adres gaan, zodat er geen DNS geraadpleegt hoeft te worden. Als het dan wel goed gaat dan heeft je hosting provider gelijk, zo niet, dan ligt het probleem waarschijnlijk bij je hosting provider.
Pagina: 1