Logitech Cordless Optical muis standby

Pagina: 1
Acties:

• RooT
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-05 13:55
Ik heb een Logitech Cordless Optical muis. Maar na 3 seconden gaat ie in sleepmode (of standby). Dit zal wel zijn om stroom te besparen van de batterij.

Maar, ik vind het irritant dat ie dat al na 3 seconden doet. Gebruik je 3 seconden de muis niet (wat vaak voor komt), dan moet je eerst klikken en dan pas kan je weer verder muizen.

En dan wil je nog wel 's op het verkeerde klikken, dan komt een ander venster, maw het is gewoon irri :)

Hoe kan die standby tijd veranderd worden?

Verwijderd

:confused: Moet je er op klikken??? Vreemd.. die van mij gaat gewoon bij een beweging weer actief....

• RooT
Ik moet er eerst op klikken, en dan pas kan ik weer verder. Bij gewoon bewegen niet.

Maar heb jij dat ook als bijv. je muis 3 seconden of meer stilstaat? Kan je dan gewoon verder?

Verwijderd

Ik heb een Trust Ami Mouse 250S wireless optical. Die heeft dat ook allang pas na 10 sec. ofzo... Das veel beter.

Kan je het niet softwarematig instellen?

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-08 11:49

Zoefff

❤ 

Ghe? Ik heb zelf ook een Logitech Cordeless Optical mouse, maar die doet dat niet hoor? Hij gaat wel na zoveel seconden op standby, lampje gaat minder hard branden, maar ik hoef niet te klikken om m weer "aan" te zetten hoor?

Ik zie er bij de instellingen ook nergens een optie voor hoor, ik neem aan dat je Logitech MouseWare geinstalleerd hebt?

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

• _XipHiaS_
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik heb dat hier ook heel af en toe. Niet dat ik hoef te klikken, maar je moet hem dan behoorlijk wakkerschudden (lees paar schuifbewegingen maken). Kan aan de ondergrond liggen, probeer 's 'n ander ondergrondje.
BTW, ik heb de Logitech MX700 en als ik die helemaal leeg-muis dan ben ik bijna 3 uur aan het laden als ik hem geheel vol wil hebben, meer personen met zo'n laadtijd? (Dus vanaf dat hij dus echt nix meer doet tot aan het dimmen van het groene laad ledje). Ja ik weet, moet hem vaker in z'n cradle zetten :D.

[ Voor 4% gewijzigd door _XipHiaS_ op 15-02-2003 20:44 ]

• Dr C
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:17

Dr C

met C en CK

Ik heb het zelf ook gehad. Maar hij deed dat opeens plotseling nadat ik de batterijen had verwisseld, dus ik vermoedde al dat het door het kanaal kwam waarmee hij communiceerde. Probeer dat te veranderen, door bv. de batterijen eruit te halen of door op het knopje op de ontvanger de drukken. op de een of andere manier werkte dat bij mij

Ignorance is bliss!! (- The Matrix)

• RooT
Ik zal 's proberen een andere ondergrond te pakken. Batterijen ligt het niet aan want er zitten pas nieuwe in.

• _XipHiaS_
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
cramwinckel schreef op 15 February 2003 @ 20:50:
Ik heb het zelf ook gehad. Maar hij deed dat opeens plotseling nadat ik de batterijen had verwisseld, dus ik vermoedde al dat het door het kanaal kwam waarmee hij communiceerde. Probeer dat te veranderen, door bv. de batterijen eruit te halen of door op het knopje op de ontvanger de drukken. op de een of andere manier werkte dat bij mij
Klopt, ben ook naar kanaal 2 gegaan, daar werkt hij 'n stuk beter. Wat je ook merkt is dat hij daarna lijkt te moeten callibreren, als je rondjes met de muis maakt worden de stapjes tussen de pijltjes steeds kleiner/fijner, misschien dat hij daarna weer beter "ziet".
Pagina: 1