lightframe 3

Pagina: 1
Acties:

• maurits187
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09-2024
is er ook een tool die lightframe 3 standaard aanzet bij het gamen, ik kan bijvoorbeeld lightframe wel aanzetten tijdens het gamen, via een menu in mijn monitor. Maar ik zou het mooier vinden als hij elke keer standaard aan springt wanneer ik een game opstart.

Ik heb al gekeken in de lightframe software, maar daar zit niet zo'n functie bij, dat het lightframe automatisch opstart wanneer ik een game speel.

Verder heb ik al gezocht op internet, maar kon daar ook niks vinden.

• tslh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-05 16:16
Ik weet niet precies hoe goed je gezocht hebt hoor: maar als ik 'autostart lightframe' intyp in Google kom ik hier uit:
http://interactive.philips.com.pk/lf2/p-autostart.html

Bedoel je zoiets?

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15-08 22:40
Er staat idd dit:

LightFrame™2can be turned off on a case-by-case basis or disabled for a selected application

Dus lijkt me duidelijk dat je per applicatie dingen kunt instellen.
Maar misschien niet voor games :?

Dit gaat dan over LF2, 3 kan het neem ik aan ook wel.

Er is btw ook een LF3 versie 3.1, dus misschien is er een update te halen op de site.

[ Voor 16% gewijzigd door Hoyden op 16-02-2003 11:36 ]

• maurits187
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09-2024
bedankt voor jullie reacties, dat van die zoekopdracht klopt inderdaard, maar dat heeft als ik het goed heb, betrekking op lightframe2.

Ik zelf heb een philips 104t4 monitor waar lightframe3 opzit,

ik had al de nieuwste software geinstalleerd, maar daar zit geen autostart functie in.

Waar het mij om ging is, dat tijdens het gamen lightframe standaard aanstaat, dan bedoel ik dus fullscreen lightframe.

Nu moet ik elke keer naar het menu van mijn monitor gaan, en lightframe zo aanzetten. Dat vind ik dus een beetje te omslachtig.

Als iemand daar nog iets op weet, dan zijn reacties van harte welkom.

• 2020Media
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-08 11:45
Ik heb ook de philips 104t4 primma monitortje maar als je de driver voor lightframe hebt geinstalleerd komt er wel boven in je scherm zo'n menutje staat voor je een spel opstart effe op dat groene knopje klikken.
is wel een stuk handiger dan eerst menu-->extra controls en dan aanzetten

[ Voor 3% gewijzigd door 2020Media op 17-02-2003 01:11 ]

May Lyssa aid you