Hallo, ik heb vandaag mijn netwerk eens uitgebreid en toen zag ik dat na de aansluiting de beide hubs aan het knipperen waren. De ene HUB is HP en de ander 3 Com. De lengen van de UTP kabel is 38 meter. Ik gebruik dus een verbinding van HUB naar HUB en vanaf beide HUBS verdeel ik weer het netwerk. Iemand die mij kan helpen? Dit duurt overigens maar even.
wat knipperd er? collision? of de connectie?
crosscable? of straigth in 1 van de uplinks?
straigt in de uplink van de ene en in de andere!Erkens schreef op 15 February 2003 @ 16:35:
crosscable? of straigth in 1 van de uplinks?
Heb je verder geen problemen met je verbindingen?
Want wat is er verder erg aan
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Hub staat op mijn kamer, en zodra ik wil internetten moet HUB aan, want maakt teveel herrie. Moet daarom veel te lang w8en! Na 10 minuten verbindingen goed!DeMoN schreef op 15 February 2003 @ 16:37:
Heb je verder geen problemen met je verbindingen?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2003 16:38 ]
Verwijderd schreef op 15 February 2003 @ 16:38:
[...]
Hub staat op mijn kamer, en zodra ik wil internetten moet HUB aan, want maakt teveel herrie. Moet daarom veel te lang w8en! Na 10 minuten verbindingen goed!
offtopic:
zou je ook met volledige zinnen kunnen typen
zou je ook met volledige zinnen kunnen typen
je hebt dus een straigth lopen tussen beide uplinks?
dat is niet goed, getuige de faq, bij een straigth kabel moet er 1 van de twee kanten in de uplink, bij de andere hub dus juist niet
een hub die herrie maaktVerwijderd schreef op 15 februari 2003 @ 16:38:
[...]
Hub staat op mijn kamer, en zodra ik wil internetten moet HUB aan, want maakt teveel herrie. Moet daarom veel te lang w8en! Na 10 minuten verbindingen goed!
Verwijderd
Wat ik niet begrijp is dat een bedrijf (volgens jouw profile) netwerken aanlegt zo'n simpel probleem niet kan oplossen..
Pagina: 1