.NET server 2003 + VIA 4 in 1

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:40
Hey,

Ik heb .NET server 2003 Enterprise Edition. Leuk besturingsysteempje trouwens. Lekker snel.

Maar gaan ook de VIA 4 in 1 Drivers hieronder werken? Zodat ik straks niet met een verneukte windows zit en opnieuw moet installeren?

Thx :)

Verwijderd

Ik zou niet weten waarom dat niet zou werken.

Maar men neme ghost, maken een image, installeren VIA drivers, en als het werkt: zo laten, als het niet werkt: image terugzetten :)

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:40
Ik heb ze ff geinstaleerd. Het werkt tot nu toe perfect. Ik ben ook erg te spreken over deze Windows versie. Wat zijn het toch schatjes, die Microsoft luitjes :)

Verwijderd

Flappie schreef op 15 February 2003 @ 16:44:
Ik heb ze ff geinstaleerd. Het werkt tot nu toe perfect. Ik ben ook erg te spreken over deze Windows versie. Wat zijn het toch schatjes, die Microsoft luitjes :)
Dat is mooi. Je had dit dus ook wel even zelf kunnen proberen, voordat je hier ging vragen. Dit graag even onthouden voor de volgende keer aub :)

Verwijderd

Flappie schreef op 15 februari 2003 @ 16:44:
Wat zijn het toch schatjes, die Microsoft luitjes :)
--------------------------------------------------------------------------------

Wat spreek jij daar een rare woorden man })

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Verwijderd schreef op 15 February 2003 @ 17:58:
Wat spreek jij daar een rare woorden man })

Wat plaats je toch een nuttige opmerking man O-)

Maar goed, het is wel duidelijk dat het in jouw geval goed werkt :)
Gevonden volgens de "zilveren sterretje methode" (c) 2002 (i.e. proberen) :+

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.