ik zoek <insert object> topics

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:11

rammes

koekebakker 1e klas

Topicstarter
hoi,

ik zie steeds vaker topics in sg van ik zoek (vaak een auto) tussen de 10/ of 5k. mooi allemaal maar. Maar nu de andere kant als ik een auto tekoop heb. mag ik dat er zeker niet neerzetten :+ waarom het ene wel en het andere niet?

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

geen vraag en aanbod, simpel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:59

SmartDoDo

Woeptiedoe

Er is een verschil tussen het aanbieden of vragen naar een product of het discussieren over een product. Stel je zegt ik zoek een Lada, is dat verstandig, waar zou ik op moeten letten. Is hij beter dan die Mercedes die ik ook heb zien staan en waarom dan etc. Dat is heel anders dan vragen of iemand iets voor je heeft of zelf wat aanbieden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

SmartDoDo schreef op 15 February 2003 @ 15:55:
Er is een verschil tussen het aanbieden of vragen naar een product of het discussieren over een product. Stel je zegt ik zoek een Lada, is dat verstandig, waar zou ik op moeten letten. Is hij beter dan die Mercedes die ik ook heb zien staan en waarom dan etc. Dat is heel anders dan vragen of iemand iets voor je heeft of zelf wat aanbieden. :)
Wat ik rij komt niet eens in de buurt van een Lada (Trabant) en ik kan momenteel geen Mercedes(reclame) meer horen (ik maakte die herrie ieder kwartier op de Mercedesstand op de RAI :P)

GoT is geen vraag-en-aanbodsite, het enige vraag-en-aanbod waar ze hier aan doen is dit.

Er zijn genoeg veilingsites te vinden op internet (ebay, marktplaats enz.) en als je je auto wilt verkopen en je wilt weten wat je er voor kan vragen moet je naar het andere aanbod kijken van soortgelijken artikelen.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://forum.fok.nl/listtopics.php/62

koop & verkoop van niet-pc-gerelateerde handel