Toon posts:

hp psc 950 op XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft er iemand ervaring met de psc 950 in Xp
IK krijg em namelijk niet geinstalleerd
Printen lukt nog net langs vele omwegen (printer toevoegen en dan de drivers selecteren)
maar met de software die je moet downloade lukt het langs geen kanten. Een keer ik alle geinstalleerd krijgt kan ik wel de optie scanne nemen in bvb paint maar dan krijg ik de foutmelding dat hij niet verbonden is TERWIJL IK WEL KAN PRINTEN

EN in de troublshooters van hp staat vanalles over DOT4, ... en daar zie ik al helemaal niks van enkel Ondersteuning voor usb afrdukken wordt geinstalled

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2003 16:06 ]

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Ik heb hier ook een psc-950 icm XP, maar alles wordt netjes automatisch herkend hoor. Ik heb niets hoeven installen, en kan gewoon printen en scannen. Verwijder es alles wat met dat apparaat te maken heeft, ff stekker eruit, en dan weer erin. Wat doet ie dan? Hij zou hem dan automatisch moeten herkennen en installeren.

offtopic:
Het taalgebruik in je post is een beetje brak, doe er ff wat aan

Verwijderd

Topicstarter
Ok

Ik heb alles verwijderd, de pc gereboot, de usb kabel in de pc geplugged

Resultaat:

IK krijg het plug and play icoon die herkent "HP PSC 950" en een seconde later "Hewlett packard series 900" ik volg gewoon de stappe op het scherm

het eerste wat ik krijg is het scherm dat vraagt hoer ik de drivers wil kiezen (en zegt da ik de cd rom in bde pc moet steken indien die meegeleverd is , dit doe ik niet (die werkt nl. niet met xp enik ben em kwijt :) )

laat ik de pc zelf zoeken dan krijg ik een scherm dat er geen drivers zijn en ik de wizard moet afsluiten en Xp zal zoeken naar dirver zodra er verbinding is met het net fijn.
Verbonden met internet en nog steeds niks

Kies ik om zelf de drivers aan te duiden dan kies ik de HP 900 series drivers voor de scanner en dat installed onmiddellijk. maar indien ik dan probeer te scanne krijg ik de melding dat de scanner niet is aangesloten :s

raar raar raar

• Timmert
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Typisch dat XP bij mij wel drivers voor dat apparaat heeft, en bij jou niet.

Is het een optie om een nieuwe install van xp te doen? De kans bestaat dat het dan wel werkt. Misschien is er iets blijven hangen van een corrupte driver ofzo.

Ik kan wel de XP drivers van HP gaan downen en hier testen, maar daar heb ik niet zo heel veel zin in, t werkt allemaal goed, en daarna misschien niet meer :P

Succes iig :)

[ Voor 3% gewijzigd door Timmert op 15-02-2003 16:08 ]

Verwijderd

Topicstarter
moest ik de XP cd hebben :) DIRECT

lalala (vertel het niet voort)

Verwijderd

Topicstarter
het vreemde is

De scanner is nu geinstalled en de printer ook

printen werkt perfect maar de scanner weigert. ik kan zelfs de eigenschappen niet opvragen :s omdat hij zogezegd niet verbonden is echt vreemd

• Timmert
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Driver opnieuw installeren heb je geprobeerd?

Erg vaag, maar toch denk ik dat er iets is blijven hangen van vorige (verkeerde) drivers.

Verwijderd

Topicstarter
NOg een leuke toevoeging

als ik de psc afzet terwijl de pc opstaat
en ik hem dan terug inschakel = REBOOT

ik ga wenen

• Timmert
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Nee, je gaat een nieuwe kabel halen en XP opnieuw installeren :+