Toon posts:

Online cursus voor diverse Olympus camera's

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad, bij nader inzicht is dit waardevolle info voor elke digicam.

• westkust
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-10-2021
HEEEEEL MOOI!

• Erry
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-02 14:13

Erry

Soms camera, soms stereo

Wellicht topicnaam veranderen in Cursus?

[ Voor 3% gewijzigd door Erry op 16-02-2003 00:53 . Reden: Voor miereneuker ]

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Erry G schreef op 15 February 2003 @ 21:48:
Wellicht topicnaam veranderen in Curcus?
Nee hoor, kijk maar es in de Van Dale :)

edit: Best handig, ik heb een C700-UZ, daar is geen cursus voor, maar wel voor de bijna gelijke C720 :)

[ Voor 33% gewijzigd door Timmert op 15-02-2003 22:40 ]

Verwijderd

Hmm, kheb een C300Zoom. --> Tnx mate!!

• solomo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

solomo

.....huh?

nouw wat een cursus, is dat niet iets wat je al zelf had kunnen bedenken (nouwja lightdisks, die gebruik je niet vaak en kende ik niet)
wat staat er verder in:
groter bestand = betere kwaliteit
iso vast zetten op 100 is wel een goede tip
hoe je je plaatjes op pc zet (het leifst met hun cardreader neatuurlijk)
hoe je met hun software een mailtje met plaatje kan sturen.

goed, geen idee of iemand die de meeste van de tips nog niet wist dan wel een digicam gaat kopen, maar ze doen het volgens mij dan ook een beetje om hun spul te promoten.

Verwijderd

Solomo schreef op 16 februari 2003 @ 02:48:
nouw wat een cursus, is dat niet iets wat je al zelf had kunnen bedenken (nouwja lightdisks, die gebruik je niet vaak en kende ik niet)
wat staat er verder in:
groter bestand = betere kwaliteit
iso vast zetten op 100 is wel een goede tip
hoe je je plaatjes op pc zet (het leifst met hun cardreader neatuurlijk)
hoe je met hun software een mailtje met plaatje kan sturen.

goed, geen idee of iemand die de meeste van de tips nog niet wist dan wel een digicam gaat kopen, maar ze doen het volgens mij dan ook een beetje om hun spul te promoten.
Tja, als de fabrikanten van Olympus tutorials gaan schrijven, gaan ze natuurlijk niet een Nikon gebruiken....

Verder staan er wel degelijk waardevolle tips in, misschien nog even verder kijken?

Verwijderd

Erg leuk!
maar wat witbalans betreft heeft canon geen waarden, maar de situatie die bij die waarden hoort aangegeven. zoiets als lamplicht, tl licht, flitslicht, zonnig, bewolkt enz...
ik zou niet weten welke waarden erbij horen, maar als ik dat op de goede stand zet dan doetie het meestal wel goed :)

owha.. bla.. ik keek alleen maar naar de e10, maar nu zie ik dat de andere olympus cam's dat ook hebben :)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2003 11:47 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 februari 2003 @ 11:45:
Erg leuk!
maar wat witbalans betreft heeft canon geen waarden, maar de situatie die bij die waarden hoort aangegeven. zoiets als lamplicht, tl licht, flitslicht, zonnig, bewolkt enz...
ik zou niet weten welke waarden erbij horen, maar als ik dat op de goede stand zet dan doetie het meestal wel goed :)

owha.. bla.. ik keek alleen maar naar de e10, maar nu zie ik dat de andere olympus cam's dat ook hebben :)
:D

• MauriX
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-05-2022
Ik kwam dit plaatje tegen op internet.

Afbeeldingslocatie: http://www.olympusamerica.com/cpg_section/lessons/crystal/500/fig07.jpg

Het gaat me om die "Lichtbak".Heeft iemand hier ervaring mee? Hoe en waarom en in welke situaties word het en kan het worden gebruikt?

Is het ook mogelijk om zoiets zelf temaken? Van bijvoorbeeld een spot, een bak en mat plexiglas? Iemand hier ervaring mee?

• MauriX
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-05-2022
@$*(#(@#*$ Verkeerde TOPIC! :(

Moest eigenlijk in Digitale foto's topic.

[ Voor 43% gewijzigd door MauriX op 16-02-2003 19:12 ]

Verwijderd

Topicstarter
MauriX schreef op 16 February 2003 @ 19:08:
Ik kwam dit plaatje tegen op internet.

[afbeelding]

Het gaat me om die "Lichtbak".Heeft iemand hier ervaring mee? Hoe en waarom en in welke situaties word het en kan het worden gebruikt?

Is het ook mogelijk om zoiets zelf temaken? Van bijvoorbeeld een spot, een bak en mat plexiglas? Iemand hier ervaring mee?
Ik heb er ervaring mee, is gewoon een softbox die je ook zelf kunt maken
Pagina: 1