Wie heeft er verstand van beamers? Ofwel LCD projectoren? Ik heb er een die het niet doet. Ik krijg alleen blauw beeld. Er is geen RGB of VIDEO input. Wie helpt mij?????????????????????
De Panasonic PTL592E. Ik krijg geen beeld, alleen een blauw testbeeld. Is dit een probleem met de kabeltjes in de beamer, of een probleem met de printplaten??
Verwijderd
Probeer eens shift+ f7 of ctrl+f7
ff 1 of 2 keer doen (indrukken van laatste toets bedoel ik.
ff 1 of 2 keer doen (indrukken van laatste toets bedoel ik.
Meestal werk ik met video input, dan kun je dat soort geintjes werken daar niet mee. Heb je verstand van de technische aspecten van een beamer?
Weet je wel wat een LCD-projector is???????? Ik heb natuurlijk alle in te stellen dingen ingesteld en uitgeprobeerd, maar daar zit het probleem dus niet! Het is een technisch probleem IN de beamer
Blauw testbeeld? Dat betekend dat je lcd dinges geen input ziet. Doe gewoon de standaard dingen (handleiding volgen is ook een idee......)
.check kabels
.check instellingen
.geef mep
.check of hetgeen jij aanbiedt wel gesnapt kan worden door beamer.
.doet osd het wel?
.garantie
.check kabels
.check instellingen
.geef mep
.check of hetgeen jij aanbiedt wel gesnapt kan worden door beamer.
.doet osd het wel?
.garantie
Verwijderd
"Geef mep"
vooral die.....mijn favoriete actie als dingen het niet doen
en het werkt meestal ook
vooral die.....mijn favoriete actie als dingen het niet doen
Verwijderd
Dit is inderdaad 100% zeker een probleem met z'n input (of een defect wat ervoor zorgt dat hij geen input heeft...
), ik zou inderdaad alles ff checken wat je zelf kunt checken.
Ik ben erg blij
met jullie replies, maar het probleem zit in iets met de electronica, niet iets met de modes of iets instelbaars. Ik zoek dus iemand die verstand heeft van de electronica van een LCD projector.
Pagina: 1