Toon posts:

Ik vraag het NOG 1 keer

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Werken die Dane-Electric nou wel of niet op die Epox 8rda+ ?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Graag GEEN kommentaar of beginners hier of daar, gewoon als je het weet , ja of nee ( niet moeilijk doen, ben members ook voor die vragen EN JAHOOR dit is mobo+geheugen topic
).
Groetjes
Stargate26

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-08 17:10

Steve

Krokodil \o/

Ik denk dat je op deze manier niet veel vrienden zult maken hier.. GoT is geen helpdesk.

En waarom zou Dane-Elec geheugen (en dus niet Dane-Electic) niet werken op een 8RDA+?

• OGangstah
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-01-2022
jezus, al eens de FAQ gelezen, waarom zou t NIET werken :S

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, en thx dat je tenminste beetje normaal aantwordt, nou ik heb wezen kijken op die wizard van Dane-e... maar die 8rda+ komt er niet voor, thx anyway.
Grtx
Stargate26 Ps. heb al 1 keer dit gepost maar wordt verwezen als een ... naar jew weet het wel

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Als je weet wat voor soort geheugen je nodig hebt en Dane-Elec levert die, waarom doe je dan nog zo moeilijk?

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-08 17:10

Steve

Krokodil \o/

Hoeft er niet in voor te komen... Het gaat niet om het merk, maar om het type geheugen, in dit geval DDR-SDRAM. En de 8RDA+ is compatibel met DDR-SDRAM dus in principe moet elk merk lukken.

En het is normaal dat je verwezen wordt naar de FAQ/search/google.. Omdat je het daar kan vinden natuurlijk. Het is de bedoeling dat we op GoT op een hoger niveau discussiëren over informatica, als je een helpdesk zoekt ga je beter naar www.helpmij.nl of www.beginnersweb.nl

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Ik heb je hier al op een vriendelijke manier op gewezen maar meneer wil niet luisteren! Dus, check wederom je mail maar deze keer is het een OW!

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.