Ik heb recent een geforce 4 MX aangeschaft oa. omdat ik mijn oude geforce had opgeblazen, maar ook om nog een beetje games te blijven spelen. Ik heb even getwijfeld of ik dit in NOS of in SP zou plaatsen, maar aangezien het meer met linux te maken heeft en niet met het spel zelf heb ik toch maar voor NOS gekozen.
Het spel heb ik al eens geinstalleerd gehad, maar ik heb een keer mijn systeem helemaal opnieuw geinstalleerd (heel windows eraf) en nu wil ik het dus weer opnieuw installeren, maar kom ik bij het volgende probleem:
Ik start de install met de installatie file (duh
) deze heb ik geprobeert om vanaf de cd te laden en eerst na de harddisk te kopiieren, maar bij beide opties loop ik tegen het volgende probleem op:
Ik start de setup (dan wel van hd of cdrom):
En vervolgens krijg ik netjes in kde dit schermpje te zien:

Goed, alles ok, ik begin met invullen.
Maar dan zie ik het volgende:

Zoals je ziet staat er "Please respond to the license dialog".
En hier gaat mijn probleem dus juist over, ik zie helemaal geen license dialog (dus kan ik niet verder met de install) en ik meen me te herinneren bij de vorige install dat je een apart schermpje kreeg met daarin de license waarmee je accoord moest gaan uiteraard.
Op aanraden van Jotti heb ik xdialog geinstalleerd, hij zei dat dit misschien het probleem zou kunnen verhelpen, maar helaas dit was ook geen uitkomst en toen wist Jotti het ook niet meer.
DGTL_magician vertelde me dat er mogelijk een update voor de installer was ivm met een nieuwe glibc (oid.), maar tot nu toe heb ik deze nog niet kunnen vinden.
Owjah, ik draait (natuurlijk
) Debian.
Heeft er iemand dit ook meegemaakt ?
Het spel heb ik al eens geinstalleerd gehad, maar ik heb een keer mijn systeem helemaal opnieuw geinstalleerd (heel windows eraf) en nu wil ik het dus weer opnieuw installeren, maar kom ik bij het volgende probleem:
Ik start de install met de installatie file (duh
Ik start de setup (dan wel van hd of cdrom):
code:
1
| sh linux_installer.sh |
En vervolgens krijg ik netjes in kde dit schermpje te zien:

Goed, alles ok, ik begin met invullen.
Maar dan zie ik het volgende:

Zoals je ziet staat er "Please respond to the license dialog".
En hier gaat mijn probleem dus juist over, ik zie helemaal geen license dialog (dus kan ik niet verder met de install) en ik meen me te herinneren bij de vorige install dat je een apart schermpje kreeg met daarin de license waarmee je accoord moest gaan uiteraard.
Op aanraden van Jotti heb ik xdialog geinstalleerd, hij zei dat dit misschien het probleem zou kunnen verhelpen, maar helaas dit was ook geen uitkomst en toen wist Jotti het ook niet meer.
DGTL_magician vertelde me dat er mogelijk een update voor de installer was ivm met een nieuwe glibc (oid.), maar tot nu toe heb ik deze nog niet kunnen vinden.
Owjah, ik draait (natuurlijk
Heeft er iemand dit ook meegemaakt ?