Windows Update Xp Pro>> Microsoft Processor Driver Update?

Pagina: 1
Acties:

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-05 19:14
Ik heb vandaag ff de Windows Update gerunt (Windows XP Pro) en bij het gedeelte "Updates voor stuurprogramma's" zat de "Microsoft Processor Driver Update version 5.1.2600.1152" om precies te zijn (Click). In tegenstelling tot de andere updates word hier geen beschrijving van gegeven.

• Wat moet ik me dan ook voorstellen bij zo'n CPU update?
• Wat doet het en wat zijn de voordelen na die update?

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
puur ter ondersteuning van het OS zodat deze gebruik kan maken van specifieke nieuwe functies die de nieuwere generatie cpu's bieden

A wise man's life is based around fuck you

• Silent Thunder
En waarom word 'ie nu bij de driver-info aangegeven als een AMD K7 terwijl het een AMD XP is? (zie pic). En weet je toevallig welke specifieke nieuwe functies dat dan zijn?

Afbeeldingslocatie: http://www.brunssum.net/~bartcamp/Misc/win.update2.JPG

[ Voor 18% gewijzigd door Silent Thunder op 15-02-2003 14:53 ]

• dxta
  • Niet online

dxta

Moo!

Ik heb deze update ook binnengehaald en mijn Athlon XP wordt nu ook als een K7 gezien, maar misschien heeft MS de drivers voor de K7 en de XP gewoon bij elkaar in 1 bestandje gegooid en K7 genoemd?
Verder merk ik geen verschil, alles loopt gewoon normaal.

Omelette du fromage!

Verwijderd

"Seems that Microsoft and AMD have a new K7 PowerNow! Patch available and this time the safety catalog and the INF file is renewed; now with support for the Model 8 processors (Thoroughbred)."

http://www.techconnect.nl...News&file=article&sid=103

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06:07
De Athlon (of het nou Athlon XP is of niet) is in feite een K7. De opvolger van de K6-3. Niets om je zorgen over te maken dus...

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

• Silent Thunder
Japie_17 schreef op 15 February 2003 @ 15:28:
De Athlon (of het nou Athlon XP is of niet) is in feite een K7. De opvolger van de K6-3. Niets om je zorgen over te maken dus...
Maak me ook geen zorgen... alleen nieuwsgierig. ;)

• Grote Smurf
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-03 21:23
Bij mij staat er niet eens processors onder systeembeheer. Weet iemand hoe dat kan, en hoe hij er wel kan komen te staan???
Pagina: 1