Toon posts:

Condensator eraf, toch werken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik moest vandaag even een andere ide kabel steken en daarvoor moet mijn Asus V8440 er af. De kaart zit namelijk bovenop de ide connectors maar als je de ide kabels goed plat legt gaat het niet. Toen ik de kaart er uit haalde viel er iets af. (schrik) Het is een condesatortje dat op het hoekje van de kaart zit. Het zat blijkbaar al los want het viel er vrij makkelijk af. Het is waarschijnlijk los gekomen bij het instaleren van de kaart doordat er toch een ide kabel in de weg zat.

Echter, de kaart werk gewoon. Ik heb van alles geprobeerd. Spelletjes , benchmarks, films. Geen problemen.

Wat nu? Kaart laten repareren ?, zo laten

Verwijderd

zo laten zolang alles goed gaat lekker laten lopen.

Verwijderd

Heb ik wel vaker gelezen op GoT, kaart blijft gewoon werken. Dus mooi zo houden.

• Super_ik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:32

Super_ik

haklust!

zal wel een ontstoorcondensatortje zijn geweest dan. die kun je gerust 1jte missen, je hele kaart zit er vol meej :)

8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek

• crashtestdummy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:54

crashtestdummy

Ajoeto member

Mijn collega had hetzelfde euvel met een Leadtek Ti4600. Helaas deed-ie het niet meer. Opgestuurd naar Leadtek en hij kreeg keurig een nieuwe toegestuurd.

-- Liever 1 keer met sneeuwwitje dan zeven keer met de dwergen --

Verwijderd

Topicstarter
Nou ja, De mijne doet het nog gewoon. Ik heb een vriend bij een electronica bedrijf en dit zet hem er wel terug op ter zijner tijd maar het kan dus geen kwaad ?

Verwijderd

Dat hangt er dus vanaf wat voor condensator het was, maar aangezien die van jouw nog goed werkt zal het wel een geweest zijn die niet echt belangrijk is. Dus dan kan het imo gene kwaad.
Pagina: 1