wiho and lulu

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Ricoh
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-03-2025
Ik vind het DPC team echt een vet wreed team met een goede sfeer en organisatie.

Maar wat ik wel erg jammer vind is dat sinds ik mee doe (4 maanden ) nog NOOIT iets maar dan ook echt NIETS van Wiho of Interior Lulu gehoord heb. Wat wel erg jammer is, want deze gasten maken toch wel zo'n 10% uit van ons team !

We feliciteren Wiho allemaal dapper als hij de 1000k bereikt heeft. Maar volgens mij weet hij het zelf niet eens...
Zou die er zo luchtig over doen, en nooit eens iets van zich laten horen?

Ik vind dat echt erg jammer. Ik strijd nu in de top 5 met Tuur en die twee gasten, maar ik heb het idee dat Tuur alleen een "concurrent" van ons is.

Wiho an Lulu, laat alsjeblieft eens wat van je horen, stuur een kaartje ofzow, of reageer eens op de hitparade :(

Ricoh voor Team Quakers United | Cewle Coown Cadavers.
Visit: http://212.187.0.26/dpc and www.isd.nu/dpc

Veel graasplezier !

Verwijderd

Ik heb ze hier allebei al gezien alleen ze zullen het te druk hebben of gewoon geen zin . Lulu post onder de naam 'Roo' d8 ik .

• Ricoh
o

• Vleermuis
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-12-2025
Interior Lulu post hier wel eens onder de naam Roo ja.

En wiho gewoon onder zijn eigen naam: wiho

Verwijderd

Hey Ricoh, wel een leuke 'concurent' ben je met z'n 7en. :+
In ieder geval duurt het nog ff voor dat ikke en mezelf (40) jullie (14) heb ingehaald. :>

May The Mooh Be With You!

• wiho
  • Laatst online: 20-05 09:54

wiho

Certified Nerd

Maar wat ik wel erg jammer vind is dat sinds ik mee doe (4 maanden ) nog NOOIT iets maar dan ook echt NIETS van Wiho of Interior Lulu gehoord heb.
Dan heb je toch echt niet opgelet. :) Ik post toch regelmatig op GoT. Welliswaar voornamelijk in de Software en OS fora, maar toch ook wel eens in het DPC forum. Op tweakers.net post ik inderdaad zelden. Alleen de afgelopen 3 weken heb ik niets van me laten horen: ik was op vakantie en had het daarna te druk met andere zaken.
We feliciteren Wiho allemaal dapper als hij de 1000k bereikt heeft. Maar volgens mij weet hij het zelf niet eens...
Reken maar dat ik dat weet! :) Ik hou m'n koetjes altijd nauwlettend in de gaten.

En ik vond 't erg leuk om al die felicitaties te lezen. Helaas kon ik ze wegens tijdsgebrek pas de volgende dag lezen, en toen was het een beetje mosterd na de maaltijd om er nog op te reageren. Maar ik vind 't heel leuk zoals iedereen met me meeleeft. Voor mij een reden om me extra in te zetten voor DPC en te proberen m'n veestapel nog wat uit te breiden!

"Pas als het proces gecrashed is, dumpt men de core"

• Scraper
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-05 15:05

Scraper

ErikJ

Ik heb maar 1 ding te zeggen.

Go wiho go wiho

(neem een stel danseresjes op de achtergrond in gedachten) :)

• Ricoh
THNX Wiho ! *pinkt traantje weg*

Verwijderd

doe je goed wiho, maar met hoeveel pc's graas jij nu per dag ? :)
ik met 43

• wiho

wiho

Certified Nerd

M'n totale veestapel bestaat uit zo'n 200 PC's die vrijwel allemaal 24/7 aanstaan. Maar een groot gedeelte van die machines wordt gebruikt voor simulatiedoeleinden, en kan daarom alleen tussen twee rekenjobs in voor dnetc werken.

Ik heb laatst uitgerekend dat, als alle PC's een hele dag lang voor 100% met dnetc bezig zouden zijn, ik zo'n 90.000 blokjes kan halen. In de praktijk haal ik echter gemiddeld zo'n 30 tot 35 duizend per dag.

Verwijderd

das aardig :)

nu ik nog even een netwerkje vinden waar ik het op kan installeren :P

Verwijderd

Mo-Bees buigt nederig zijn hoofd voor wiho.

Wiho je bent echt een topper, en die felicitaties waren echt op zijn plaats.

Je ben 1 van onze pilaren waar DPC op leunt.

• crisp
  • Laatst online: 20:59

crisp

Devver

Pixelated

Staan die pc's van wiho toch zo'n 30% van de tijd niks te doen :)
24/7 op m'n werk redt ik never nooit niet, hoewel ik er wel eens een paar snelle 's avonds stiekum aan laat staan (vooral in het weekend)

Intentionally left blank

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-05 14:05

Floor-is

5.2

Ik sluit me bij Mo-bees aan.

// Off-topic
Wat zijn wij het vaak eens de laatste tijd.
// Terug naar de topic

Hmmzzzz 200 PC's. Simulatie-doeleinden?
Wattuh, waaruh... Waar werk je dan dat die systemen voor simulaties worden gebruikt? Landmacht? Ontwerp-bureau (wel erg groot dan ;)) of zit ik er helemaal naast?

Vroeg het me af hoor, hoef niet per sé antwoord... (Maar ben wel nieuwsgierig!)

10.000K Blokjes, phew, daar ben ik nog JAREN zoet mee!

Itsme! (Buigt nederig zijn hoofd en hoopt ook op 200 systemen, of KLAT2 bij DPC. (136Mkeys/s))

Bericht hierboven

• crisp
  • Laatst online: 20:59

crisp

Devver

Pixelated

Ik heb nu vijftien koetjes op m'n werk draaien. Sommige mensen zijn op vakantie, dus laten we zeggen dat er tien effectief draaien. Da's acht uur per dag (dan gaan ze uit).
Doordeweeks haal ik gemiddeld 1800 blokjes per dag. Minus 450 van m'n compu thuis, en minus 400 van m'n compu op het werk die wel 24/7 draait :) en minus 300 van onze file-server die ook 24/7 draait is 650 blokjes per dag van 10 clients (ok, ik heb inderdaad de snelste pc van het bedrijf :))
Nu zijn er nog zo'n 150 potentiele koetjes, dus da's 150*650/10=9750 blokjes/dag.
Maandag nog eens een keer met mijn baas praten...

Intentionally left blank

• Ricoh
Nu die lulu nog......

wanneer zal de tijd komen dat jullie eerbiedig jullie hoofd buigen voor Quakers United | Celwe Coown Cadavers ?

nog maar wat meer pc's infecteren dacht ik :)

Keep em grazin'

ps: hoe lang zal het duren voordat lulu, wiho gaat inhalen?

greetz Ricoh

Verwijderd

Ik vind het niet eerlijk. Hoe moet ik nou tegen iets van 200 compu's concurreren? :(

Nou, er is niks aan te doen. :)
lol

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:06
Ach als je zorgt voor een stuk of 40 1GHz bakken kom je ook al een eind hoor. Heb je er geen 200 voor nodig :)

[removed]

• wiho

wiho

Certified Nerd

Hmmzzzz 200 PC's. Simulatie-doeleinden?
Wattuh, waaruh... Waar werk je dan dat die systemen voor simulaties worden gebruikt?
Ik ben promovendus aan de UvA. Het grootste gedeelte van m'n veestapel bestaat uit de 106 PC's van ons cluster. Hiervan maken zo'n 10-15 collega's gebruik voor het doen van moleculaire simulaties. Daarnaast draai ik de client op de 48 Athlons van een bevriende groep in New York. De rest zijn PC's van collega's.

Ik probeer de beheerder van een aantal studenten-PC's over te halen om daar ook een koe te installeren, maar hij is niet zo happig...

• Mobster
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

48 Amerikaanse Athlons draaien voor DPC? :) Goed dat Anandtech dat niet weet! Die zouden die er maar wat graag bij hebben.

[Anandtech mode]
Pity!
[/Anandtech mode]

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-05 14:05

Floor-is

5.2

Hmmzzz, 48 Athlons in NY? ROFLMAO, dat zulen ze bij TA leuk vinden!

Thanks voor de uitleg, moleculaire simulaties zijn IMHO niet echt dat je zegt van makkelijk. Jij bent promovendus, wlke richting als ik zo vrij mag zijn? En waar ga je op promoveren?

Itsme!

Bericht hierboven

Verwijderd

Ik probeer de beheerder van een aantal studenten-PC's over te halen om daar ook een koe te installeren, maar hij is niet zo happig...
wiho, heb je het al eens geprobeerd met "zinvol geweld" ? ;)

• The Lord
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:02
wiho, mag ik vragen op welke lokatie die studenten PC's staan? Roeters eiland ofzo? :9

En waarschijnlijk hoeft er enkel een nieuw image gemaakt te worden, wat ze dan op proef 2 dagen over de machine heen kunnen poetsen.

Of de beheerder durft niet toe te geven dat hij zelf al die koetjes draait :'(

En het viel mij op (half jaar gewerkt voor IC) dat er in '98 al wat studenten waren die vroeg in de ochtend een flinke stapel PC's kwam infecteren met een dnet client!

geeft geen inhoudelijke reacties meer

• wiho

wiho

Certified Nerd

Inderdaad op het Roeterseiland, maar ik denk niet dat we over dezelfde PC's praten.

Ik heb het over machines van onze faculteit (een onderwijszaaltje van 23 stuks, een studentenzaaltje van 9 stuks en nog een stuk of 20 losse studentenwerkplekken), terwijl jij het (denk ik) over de grote zaal van het IC hebt (boven de mensa).

De beheerder van 'mijn' zaaltjes is bovendien in dienst van onze vakgroep, dus ik zie hem dagelijks tijdens de koffiepauze. Hij heeft ooit min of meer toegezegd dat hij dnetc wel als service wilde meenemen met de volgende ghost-sessie, maar dat is er tot nu toe nog nooit van gekomen. Ik blijf 'm uiteraard aan z'n jasje trekken.

Maar wat betreft die algemene studentenzaal waar jij het over hebt: als je denkt dat we daar een kans maken om de beheerders te overtuigen mee te doen met DPC, dan wil ik je daar graag bij helpen. :)

• Ricoh
Go for it !

maar dan wordt het voor mij wel moeilijker om jou in te halen :(
Pagina: 1