Hier had uw reclame kunnen staan.
Verwijderd
Ik neem meestal dvd 720x576 op op 7,5mbit met mpeg audio op 224kb/s daarna zet ik ze om met Gordian knot naar divx 5.02 werkt perfect 
Edit// als het beeld niet in de juiste verhouding is is dat omdat jij mischien als svcd opneemt, gebruik dan een player waarbij je een aspect ratio in kan stellen om het beeld weer mooi in verhouding te krijgen //edit
Edit// als het beeld niet in de juiste verhouding is is dat omdat jij mischien als svcd opneemt, gebruik dan een player waarbij je een aspect ratio in kan stellen om het beeld weer mooi in verhouding te krijgen //edit
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2003 14:11 ]
Verwijderd
DownScaler, of goede drivers en dan capturen met VirtualDub.
Gebruik een goede kabel, S-Video indien ondersteund (vaak is de tuner op de kaart inferieur aan een tuner in bijv. een VCR).
Gebruik een goede kabel, S-Video indien ondersteund (vaak is de tuner op de kaart inferieur aan een tuner in bijv. een VCR).
Ik bekeek mijn filmpjes in Windows Media Player (de laatste versie) en misschien staat daar een instelling idd verkeerd.Verwijderd schreef op 15 February 2003 @ 14:09:
Ik neem meestal dvd 720x576 op op 7,5mbit met mpeg audio op 224kb/s daarna zet ik ze om met Gordian knot naar divx 5.02 werkt perfect
Met mijn AMD 1200 haal ik het helaas niet om 720x576 op te nemen, het beeld gaat schokken. Ik hoorde namen van programma's vallen hier op het forum als DScaler en Virtualdub. In Dscaler wordt mij gevraagd welke tuner ik heb, ik kan nergens vinden welke tuner de PCTV Pro heeft ....
Ik ben er net achter gekomen dat de laatste serie PCTV Pro kaartjes geen Philips maar een MT2032 tuner hebben. DScaler kan daar nog niet mee overweg op dit moment, vandaar al die problemen.