GF3Ti5 draaiend maar toch kapot?

Pagina: 1
Acties:

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:54

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Topicstarter
Ik heb dus een Asus V8200 en wat maanden trug door waterlekkage op mn chipset blokje, heeft de kaart wat water in de agp slot gekregen. Al een nieuw moederbord nu en sinds 3 dagen een 2700xp. Nu gaat mn pc nagenoeg om de 5 minuten spontaan rebooten.

Nu mijn geluidskaart (audigy) en mn videokaart eruitgehaald, een oude TNT riva erin gezet. Het systeem blijft tot nu toe (20 mins) stabiel draaien. Kan het nu zijn dat mn asus v8200 half dood is, want hij doet het wel voorzoverre, games blijft ie spelen, maar reboot gewoon na minuut of 10. Ook mn benchmark ligt vele male lager dan toen ik de kaart net had (3dmark2001: 8600 met 1900xp, 6500 met een 2700xp, rest ongewijzigd). Kan een videokaart dus "half-dood" zijn? Is bv het geheugen van de kaart te testen op fouten?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Heb je xp? Zet dan auto. reboot eens uit in opstart instellingen bij eigenschappen van deze computer.

Verwijderd

Welke drivers draai je? Ook vor chipset. Download van beide de allernieuwste en installeer die. dat helpt over het algemeen wel.

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-07 01:43

Turkish

zhé germans

En als je alleen die Audigy er uit haalt, werkt de pc dan ook? Als je benchmark echt zoveel lager is dan is het redelijk om aan te nemen dat er een (groot) gedeelte van je GPU het niet meer doet, of je GPU mem heeft sluiting gemaakt

'When you're not paying for the product, you are the product!'