Forget your fears...
...and want to know more...
Joysticks zijn naar ik d8 "domme" hardware. Stel schakelaartjes, niets meer... Windows heeft standaard ondersteuning voor een "generic" joystick. Hardware is ook niet PNP.
Forget your fears...
Ik las een keer iets over het afknippen van de draad van je Xbox joystick, om vervolgens een USB to USB kabel tevens doormidden te knippen en de Xbox kabel met joystick vervolgens aan zo'n stuk USB kabel te bevestigen (solderen?), doch daar waren aparte drivers voor gemaakt.
Hardware gezien is het dus wel mogelijk denk ik, of je het ook in Windows aan de praat krijgt, dat kan ik niet zeggen. Als je zeker bent van je vorige stelling is het wellicht het proberen waard.
Succes!
Hardware gezien is het dus wel mogelijk denk ik, of je het ook in Windows aan de praat krijgt, dat kan ik niet zeggen. Als je zeker bent van je vorige stelling is het wellicht het proberen waard.
Succes!
juist, als er drivers zijn moet het wel kunnenVerwijderd schreef op 15 February 2003 @ 12:36:
Lijkt me niet, want windows moet zoiets ook nog software matig ondersteunen.
probeer anders zo'n universeel boxje ofzo
zo'n geval dus waar je N64 / PSX etc op kan aansluiten
[ Voor 11% gewijzigd door G33rt op 15-02-2003 15:43 ]
Forget your fears...
*vriendelijk schopje*
Weet er echt niemand hoe ik, eventueel met wat soldeerwerk, een joystick van een MSX aan een PC knopen kan?
Weet er echt niemand hoe ik, eventueel met wat soldeerwerk, een joystick van een MSX aan een PC knopen kan?
Forget your fears...
TJAKKA! Mooi, ik weet voldoende. En die 4 weerstandjes heb ik nog wel liggen hier

* Aetje grijpt soldeerbout
* Aetje grijpt soldeerbout
Forget your fears...
Pagina: 1