Toshiba TS21I datakabel

Pagina: 1
Acties:

• THW Mark
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-12-2025
Omdat de toshiba thread meer over bestellingen en afhandelingen gaat heb ik een aparte thread gestart, over de datakabel...

Ik ben vorige week naar de primafoon geweest, en tot mijn grote verbazing hing daar een TS21i DATAKABEL in het rekje. Dus ik het niet geloven natuurlijk, pak het ding uit het rekje, wordt bijna neergeknuppeld door de beveiligingsbeamte, maar het is idd een TS21I datakabel.

Het is een gewone seriele kabel, met een toshiba connector aan de ene kant en een 9 pins vrouwtje aan de andere kant... Verder zit er NIETS in het doosje, geen software oid...

Ik heb gevraagd naar de prijs, hij kost bij primafoon 39,90 EUR. Persoonlijk vind ik 90 gulden voor een datakabel erg veel geld, dus ik heb hem in eerste instantie niet meegenomen... De kpn meneer vertelde mij dat er totaaaaaal geen software nodig was voor die kabel en dat alles ineens zou werken... Maar aangezien het een seriele, en geen usb datakabel was had ik daar niet echt veel vertrouwen in. Ik heb de kabel dus ook niet meegenomen.

Nu vraag ik me af: is er 'algemene' gsm software die compatible is met de toshiba, en welke elementen uit je telefoon kun je dan overzetten? Kalender met outlook synchronizen zou ik nuttig vinden, evenals smsjes naar je pc kopieren... Ik heb heel google al ondersteboven gekeerd, maar kan telkens niets vinden....

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:54
Krijg je er echt helemaal nix bij, want dat vind ik zelf zeer knap :P. Dat je er nix bij krijgt en wel een kabel :+. Maar ik zou zeggen, bel is met je helpdesk van je mobiel, die is toch gratis vraag het daar is ;).

• THW Mark
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-12-2025
Nope, in het doosje zit ALLEEN een datakabel, het doosje is ook maar 4 cm breed ofzo dus er past niet eens een cd in... En bij kpn snappen ze er helemaal geen reet van, dus misschien dan toshiba maar eens emailen...