Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Waarschijnlijk komt dat door reply's op reply's die de table uit z'n voegen trekt.
Meestal zijn het inderdaad belachelijk lange links die geplakt worden en daardoor de layout verknallen. Maar dat is hier niet het geval.MAZZA schreef op 15 februari 2003 @ 12:18:
Waarschijnlijk komt dat door reply's op reply's die de table uit z'n voegen trekt.
In Mozilla 1.3b (net geïnstalleerd) gaat het er inderdaad weer niet goed uitzien. Maar waar dat dan precies aan ligt weet ik ook niet. Aangezien het in de rest van de browsers wel goed gaat.
[ Voor 22% gewijzigd door Harm op 15-02-2003 12:30 . Reden: BTW ]
inderdaad, ik had er geen last van in 1.3aramH schreef op 15 February 2003 @ 12:23:
In Mozilla 1.3b (net geïnstalleerd) gaat het er inderdaad weer niet goed uitzien. Maar waar dat dan precies aan ligt weet ik ook niet. Aangezien het in de rest van de browsers wel goed gaat.
zal wel aan de browser liggen dus!
Phoenix heeft al langer dit probleem, zowel in de nightly-releases als in versie 0.5.
Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart
Hee... ik zie nu dat het probleem er niet meer is!
Zelfde headline is nu goed?
Zelfde headline is nu goed?
prog-konijn schreef op 15 februari 2003 @ 13:17:
Phoenix heeft al langer dit probleem, zowel in de nightly-releases als in versie 0.5.
Lijkt mij erg logisch, aangezien Phoenix en consorte uit Mozilla worden gedevved.
Pagina: 1