M3 SR+ deep bleuMidnight grey/ Black /areo Bestel 19/8 restrictie 1/11 vin 11-12 aflevering 14-12
als je nou de allernieuwste drivers installeerd van de acti sys en de allernieuwste pc suite, namelijk 5.0 download, dan zou het moeten werken.
dus echt de allernieuwste! nokia's heben soms problemen met ifrarood modules.
veel suc6
dus echt de allernieuwste! nokia's heben soms problemen met ifrarood modules.
veel suc6
THUNDERDOME TILL WE DIE !!!
ik heb een nokia 6610 en een msi k7t turbo en heb hetzelfde probleem 
ook een 210 l misschien dat ie niet goed werkt met msi?
ook een 210 l misschien dat ie niet goed werkt met msi?
Verwijderd
eerst infrarood aanzetten telefoon... leg tegenover de actisys, groene lampje bovenop gaat nu knipperen als het goed is... dan pas nokia pcsuite opstarten.... (zo werkte het bij mij, seriele versie ACT-IR220L+)
Verwijderd
ik heb hetzelfde mobo en dezelfde actisys als jij hebt en ik heb het nog nooit draaiiend gekregen helaas.. ik heb ook al diverse dingen geprobeerd maar helaas nooit gelukt..
wellicht een mobo probleem
(ik heb ook al meedere bios versies geprobeerd)
wellicht een mobo probleem
Ik zit dit draadje met verbazing te lezen, want ik heb hier dus precies dezelfde IR adapter, zelfde mobo en hij vind ook geen nokia. Ik heb de nokia 6610.
Maar ik heb deze adapter van een vriend van me gekregen, want die zei dat hij het niet deed, want zijn 8210 en 6310i deden het er ook niet op. Dus ik dacht dat hij eigenlijk kapot was.
Maar ik heb deze adapter van een vriend van me gekregen, want die zei dat hij het niet deed, want zijn 8210 en 6310i deden het er ook niet op. Dus ik dacht dat hij eigenlijk kapot was.
Pagina: 1