ik heb hier een user met een Compaq evo desktop en een 21" monitor .
wat hij doet is heeel veel tekeningen maken in allerlei zware 2d tekenprogramma's
nu is zijn beeldscherm instelling 1280 x 1024 ( en da's best veel vindt ik )
en hij heeft een NVIDIA Vanta 32 mb videokaartje .
Nvidia zegt :
problemen zijn : kleuren lopen niet mee met scrollen , BSOD's en totale lockup's .
256 mb bijplaatsen ( totaal 512 mb ) heeft ook niet geholpen .
nu moet ik dus een andere VGA kaart voor hem vinden .
thuis en uit eigen ervaring ( P.O.V.GFTi4200 ) weet ik wel aardig waar ik naar moet zoeken , maar waar moet ik op letten voor 2d specs ?
zoals de FAQ ook al vermeld :
dingen zoals tv-out of andere uitgangen op de kaart zijn eigenlijk niet van toepassing .
wat hij doet is heeel veel tekeningen maken in allerlei zware 2d tekenprogramma's
nu is zijn beeldscherm instelling 1280 x 1024 ( en da's best veel vindt ik )
en hij heeft een NVIDIA Vanta 32 mb videokaartje .
Nvidia zegt :
dit zegt al genoeg lijkt me .The Low-cost TwiN Texel 3D Graphics Processor
The NVIDIA Vanta™ is a low-cost, 128-bit TwiN Texel, highly integrated 3D graphics processor, designed specifically for value-conscious users
and quality—at a low cost—has made NVIDIA Vanta the
problemen zijn : kleuren lopen niet mee met scrollen , BSOD's en totale lockup's .
256 mb bijplaatsen ( totaal 512 mb ) heeft ook niet geholpen .
nu moet ik dus een andere VGA kaart voor hem vinden .
thuis en uit eigen ervaring ( P.O.V.GFTi4200 ) weet ik wel aardig waar ik naar moet zoeken , maar waar moet ik op letten voor 2d specs ?
zoals de FAQ ook al vermeld :
ik zit nu al een paar dagen te zoeken maar mischien zijn er users die me op de goede weg kunnen helpen naar een paar termen waar ik op moet letten .-2d kwaliteit/snelheid > De 2d kwaliteit vind je in weinig reviews terug.
dingen zoals tv-out of andere uitgangen op de kaart zijn eigenlijk niet van toepassing .
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!