Toon posts:

Kan niet kiezen (Fuji S304, Sony DSC-P7 of 9, Ixus V3)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beetje rare combinatie bij elkaar :S

Maar ik vind eigenlijk de S304 heel mooi (weet niet heeft wel wat dat model).

Wat ik me afvraag is hoeveel scheelt het nou dat die S304 alleen een ISO 100 aankan en die andere een hoop meer.

En wat vinden we er verder van.

Andere suggesties zijn welkom. Blijf rond de 500 euro'tjes. Moet "analoge" zoom hebben (minimaal 3)

Opslag boeit niet zo. En er moet redelijk wat zelf in te stellen zijn (zelf met focus rotzooien enzo), vergeet ook niet dat het moet flitsen :P

[update]Nu al een update.
Vergat ff dat ie wel een beetje handzaam moet zijn, en dan vind ik die S304 nog wel handzaam :)[/update]

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2003 01:25 ]

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-03 23:20

momania

iPhone 30! Bam!

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Verwijderd

Topicstarter
Die weet ik en heb ik al een paar keer gedaan. Ik wil nu wel eens meningen horen...
En ja die hebben ze ook bij dpreview, maar die vind ik een beetje mager...

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-03 23:20

momania

iPhone 30! Bam!

Dit zoort topics loopt toch meestal uit op reaties als: "Neem die" of "Deze rulez" etc..
Je kan het beste naar een winkel gaan die ze alle drie heeft en dan vragen of je ze in de winkel even mag proberen en vergelijken.... Beetje zaak doet zoiets wel, ze willen toch verkopen...

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Verwijderd

Topicstarter
K bedankt, ik wacht nog wel ff op die "Neem die" verhalen, misschien dat er iets nuttigs tussen staat.
Ik ga zo wel ff naar de winkel...

• MetalRush
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-12-2025

MetalRush

PAS OP, HÈ !

Tsja, ik wil je niet afzeiken of zo... maar om maar direct met een antwoord op jouw topictitel in huis te vallen: Dan heb je een probleem.

Je wilt eigenlijk een soort poll.... en als er nou 97 roepen dat je de Sony moet kopen, ren jij morgen dan naar de winkel en ga je die halen?
Als ik jouw verhaaltje zo lees heb je allang besloten voor de S304.
Wil je meer weten? Doe dan zelf ff een Google en maak er een vergelijkend warenonderzoek van en baseer daar JOUW beslissing op.
Hoe kunnen anderen bepalen wat jij moet kopen? De 1 vindt groen mooi, de ander rood... het is hetzelfde als "Wat moet ik kiezen? Intel of AMD, VW of Opel, Links of Rechts?, Groen of Blauw?".

Struin het net af en vergelijk... heb ik ook gedaan toen ik mijn digitale camera kocht.
Voor iedereen is de ervaring met een bepaald artikel weer anders; ik ken legio mensen die niet met een scroll-mouse zouden willen werken... ik zou niet meer zonder kunnen...

Het is geen antwoord op jouw vraag maar hoop dat je er iets mee kunt (en anders gewoon deze post negeren ;))

Succes.

Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op 15 February 2003 @ 01:45:
Ik ga zo wel ff naar de winkel...
Het is nog geen 2 uur in de nacht....

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1