[php] telefoonnummers aansturen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troxx
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13-01-2020

troxx

Vechain maximalist

Topicstarter
Weet iemand van jullie of het mogelijk is om via php normale 050 (groningen) nummers aan te sturen. Bijvoorbeeld een wijziging maken in het nummer waarna doorgeschakeld wordt?

Het gaat erom dat de klant 1 nummer belt, en dat hij afhankelijk van wie dienst heeft op de helpdesk (urgente zaken) het nummer wordt doorgeschakeld. Is dit mogelijk?

Ik heb zelf al gekeken naar het gebruik van een gsm-modem, dit lijkt me absoluut noodzakelijk???

aka Crypto T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

.

[ Voor 97% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:55

me1299

$ondertitel

Kan ik PHP ook gebruiken om m'n tanden te poetsen?

Ik denk idd nie dat PHP zich daarvoor leent, en dat ook totaal de essentie van php niet is, of ooit zal worden :P

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 21:06

PromWarMachine

Forsaken Archer

lol, zoiets heeft echt _niets_ te maken met php an sich. :)

Met een beetje telefooncentrale kan je groepen aanmaken... Je maakt dan een groep op het algemene helpdesknummer dat bekend is bij de klant, dat nummer laat je doorschakelen naar de mobiele nummers van alle medewerkers, degene die geen dienst heeft, zet z'n mobiel uit, dan gaat de centrale naar het volgende nummer in de lijst, net zo lang tot er een bereikt wordt, diegene neemt op en helpt de klant...

Dit is een simpele, niet al te praktische manier. Geavanceerdere telefooncentrales hebben betere opties, maar dat zou je na moeten vragen bij je systeembeheerder of bedrijf dat jullie telefooncentrale beheert.

Jij wilt dit waarschijnlijk zelf gaan programmeren, ik wens je succes, maar 't zal niet meevallen :X en zeker niet met php ;)

[ Voor 8% gewijzigd door PromWarMachine op 15-02-2003 02:06 ]

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien kun je iets met VoiceXML: http://www.w3.org/TR/voicexml20/