Toon posts:

Sim lock vrij?

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
Ik heb verschilden sites afgelopen waar ze lossen telefoons verkopen maar ik zie bijna nooit erbij staan of ze sim lock vrij zijn het lijkt mezelf wel amar ik wil zeker zijn is dit zo?

Misschien wel een domme vraag hoor.

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:25

Sick Nick

Drop the top!

Ggewoon bellen/mailen ofzo naar de aanbieder he, als het er niet bij staat hoe kunnen wij het dan ruiken?

Verwijderd

Topicstarter
Nouja aangezien het weekend is zal dit langer duren en ik vraag om mensen met ervaring dus.. die weten dat dan toch :S.

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Abonementen zijn altijd wle simlockvrij, prepaid meestal niet. Voor zekerheid moet je de aanbieder mailen.

Verwijderd

Topicstarter
Nouja het gaat niet om een abbo gewoon om een los toestel die ze wel eens verkopen bij sites.

• sdomburg
  • Laatst online: 03-09-2024
Verwijderd schreef op 14 February 2003 @ 22:46:
Nouja het gaat niet om een abbo gewoon om een los toestel die ze wel eens verkopen bij sites.
Losse toestellen zonder prepaid of abbo is gewoon simlockvrij hor, anders vermelden ze er wel bij van welke provider de simlock is als die erop zit.

Verwijderd

Topicstarter
Owke das mooi :).
Nu maar eens zoeken dan naar de goedkoopste site. Ik wil de 3510i hebben is wel een leuk ding denk ik.

Verwijderd

Topicstarter
Er zijn zoveel sites iemand een goed adres waar die goede ervaringen heeft met het kopen van een mobiel?

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op 14 February 2003 @ 23:48:
Er zijn zoveel sites iemand een goed adres waar die goede ervaringen heeft met het kopen van een mobiel?
http://www.tweakers.net/pricewatch :?

• Termi
  • Laatst online: 17:54
Verwijderd schreef op 14 februari 2003 @ 23:48:
Het is gemiddeld goedkoper om het toestel met prepaid te nemen, ook al zit je er een jaar aan vast :). En je hebt zeker nog een sim-kaart, maar dan ben je meestal wel veel goedkoper uit :D.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:24
't staat er vaak WEL bij hoor :?

Als het er niet bij staat > mailen naar de aanbieder. Wij kunnen niet ruiken of ze wel of niet een simlock gebruiken ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.