hallo ik ben nieuw hier en ik ben ten einde raad mijn computer leverancier weet er zich ook geen raad mee. het probleem doet zich zo voor. heb fifa 2002 geinstalleerd en zo gauw als men moet voetballen crasht het spel en gaat dan terug naar xp. de nieuwste drivers en directx is geinstalleerd. bij het spelen van need for speed 2 hot persuit is er zwarte vlekken in het landschap te zien.
mijn systeem is: intel pentium 4 2.4 ghz, asus p4s8x moederbord, 512 mb ddr, club 3d ati radeon 9100 128ddr.
Op mijn andere computer amd athlon 850, 384 mb, geforce 4 ti4200 128 mb draaien beide spellen perfect op maximale resolutie.
weet iemand hier een antwoordt op. misschien is het heel simpel ik weet het niet en ben ook niet zo'n computerkenner.
alvast bedankt.
andre
mijn systeem is: intel pentium 4 2.4 ghz, asus p4s8x moederbord, 512 mb ddr, club 3d ati radeon 9100 128ddr.
Op mijn andere computer amd athlon 850, 384 mb, geforce 4 ti4200 128 mb draaien beide spellen perfect op maximale resolutie.
weet iemand hier een antwoordt op. misschien is het heel simpel ik weet het niet en ben ook niet zo'n computerkenner.
alvast bedankt.
andre