Tsja er is maar 1 manier om daar achter te komen gewoon uitproberen, of wil je hem kopen in de winkel?
Mijn ervaringen zijn dat windows ME goed draait op oudere pc's en op pc's met nieuwere apparatuur nog wel eens over de zeik gaat
Mijn ervaringen zijn dat windows ME goed draait op oudere pc's en op pc's met nieuwere apparatuur nog wel eens over de zeik gaat
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
argh sukkel.. wat een kneus... kan je zelf wel uitvogelen. En voor het geval je dat niet kan, dan moet je maar eens terugkomen als je groot bent.
Pixilated NetphreaX
Dronkenschap is Meesterschap
DragonFly
Verwijderd
He Emperor, ik kan echt niet begrijpen dat jij jezelf zo noemt, ooit van systeemeisen gehoord?!? Moet je eens even naar een winkeltje lopen waar ze Win ME verkopen en eens de doos gaan uitpluizen! Misschien dat dat helpt, of kan je soms nog niet lezen...
hey,dwerp,ooit van normale mensen gehoord?oh nee,sorry je bent zelf niet normaal en het milieu waarin je bent opgegroeid ook niet.......:(
Verwijderd
ik snap sowieso niet dat er mensen zijn die ME op hun PC installeren. K*T OS. Als het Win moet zijn, doe dan 2000pro of 98SE.
of beter nog, DOS en 3.1...
of beter nog, DOS en 3.1...
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 15 november 2000 20:50 schreef eppo1313 het volgende:
ik snap sowieso niet dat er mensen zijn die ME op hun PC installeren. K*T OS. Als het Win moet zijn, doe dan 2000pro of 98SE.[/quote]Hmm, win98SE deed het bij mij ook niet fatsoenlijk
ik snap sowieso niet dat er mensen zijn die ME op hun PC installeren. K*T OS. Als het Win moet zijn, doe dan 2000pro of 98SE.[/quote]Hmm, win98SE deed het bij mij ook niet fatsoenlijk
volgens mij staat er op de doos van winME als je hem koopt nog altijd de systeemeisen en anders kun je er daar bij de verkoper wel naar vragen!
hmmz
Ja, dat zou moeten lukken. Alleen raad ik je wel aan om voor alles (videokaart, geluidskaart, enz.) de laatste drivers te downloaden anders wordt het één grote ellende
Volgens mij wou hij gewoon even laten zien wat voorn bak hij had 
tuurlijk draait het op een 500 met 128 mb, tis erg met microsoft maar zo erg?
tuurlijk draait het op een 500 met 128 mb, tis erg met microsoft maar zo erg?
Hij draait wel weer trager als win98se, die op zijn beurt weer trager draaide als w98. 
Enne... Een P3 onder de 700Mhz is tegenwoordig imho niet spectaculair meer dus ik denk niet dat hij het deed om te showen.
Maar zelf heb ik ME er al weer afgepleurd omdat het gewoon te vaak crashte. Draai nu weer geheel naar tevredenheid Win98
naast BeOS en Red Hat 6.2 (Effe showen met mijn triple boot bakkie
)
Enne... Een P3 onder de 700Mhz is tegenwoordig imho niet spectaculair meer dus ik denk niet dat hij het deed om te showen.
Verwijderd
Na wat testen :
ME zegt pas bij een P 166 goodbye.
Trouwens, wat is het toch met jullie? Mijn bakkie loopt perfect op ME (ik heb wel slechte verhalen gehoord over upgrades van 98 naar ME). En ik heb 'slechts' een AMD 266 met 64 megabytjes.
Maar December nadert snel.....8-)
ME zegt pas bij een P 166 goodbye.
Trouwens, wat is het toch met jullie? Mijn bakkie loopt perfect op ME (ik heb wel slechte verhalen gehoord over upgrades van 98 naar ME). En ik heb 'slechts' een AMD 266 met 64 megabytjes.
Maar December nadert snel.....8-)
Maar ik draai ME op mijn Laptop met 133Mhz dus de verpakking zegt nietsOp woensdag 15 november 2000 19:29 schreef Dwerp het volgende:He Emperor, ik kan echt niet begrijpen dat jij jezelf zo noemt, ooit van systeemeisen gehoord?!?systeem eisen voor ME zijn 233Mhz
Moet je eens even naar een winkeltje lopen waar ze Win ME verkopen en eens de doos gaan uitpluizen! Misschien dat dat helpt, of kan je soms nog niet lezen...
Het zal wel draaien ja, maar of je dat wilt... het is gewoon zwaar klote. Wat ik er van herinner: geen nieuwe features, trager, ie dat om de minuut crashte, me zelf ook als je wat meer vensters open had, enz.
NIET doen dus, maar das mijn mening.
Op donderdag 16 november 2000 00:39 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:Het zal wel draaien ja, maar of je dat wilt... het is gewoon zwaar klote. Wat ik er van herinner: geen nieuwe features, trager, ie dat om de minuut crashte, me zelf ook als je wat meer vensters open had, enz.
Echt niet ik had eerst win98se die was trager dan ME .
ME Roels
ME roelt duidelijk niet =)
mischien is je ME sneller omdat je hem net hebt geinstalled, maar daar kom je dan nog wel achter.
als windows doosj houd ik win 98 SE, altijd nog 20 x beter dan ME
en nog 100 x niets
mischien is je ME sneller omdat je hem net hebt geinstalled, maar daar kom je dan nog wel achter.
als windows doosj houd ik win 98 SE, altijd nog 20 x beter dan ME
en nog 100 x niets
Verwijderd
Windows ME draait op geen enkel systeem 100%. maar op een Pentium 75 met 64 MB gaat het iedergeval niet blijf ik toch maar linux draaien op die oude-van-dage. ME eist een p150 of hoger.
HR
HR
misschien maak je gewoon in eerste instantie een double boot system om te testen. als blijkt dat het systeem jouw eisen (andersom is ook handig>:)) aankan. dan gooi je je oud OS gewoontjes eruit.
tenminste zo heeft * sebas het gedaan...
tenminste zo heeft * sebas het gedaan...
Everyone complains of his memory, no one of his judgement.
Pagina: 1