Ik heb regelmatig als ik een pagina terugscroll dat ik of alleen het nieuws van 24 uur geleden zie (dus niet het nieuwste maar hetgene wat ik als laatste gezien heb de dag ervoor). Of ik zie de hele code van de site
Screenshot?
Welke Browser?
Hoeft geen php te zijn
is het zelfs waarschijnlijk niet
Welke Browser?
Hoeft geen php te zijn
Graag wat meer info over je verbinding en software. Browser, OS, firewall, proxy, etc. Probeer het ook eens in een andere browser of op een andere PC. Deze "klacht" is veel te vaag om iets mee te kunnen doen.
Professioneel Hyves-weigeraar
Ik denk dat je gebruik maakt van Internet Explorer, en die gaat helaas brak om met het history-geneuzel.
Ik had het daarnet ook als ik terug keerde van een nieuwspagina naar de front pagina dat ik een oude frontpagina van 24 uur geleden te zien krijg. ik heb het inmiddels weer opgelost net zoals de volgende keer dat ik het had. Het probleem dient bij mij zich eigen voor als ik met een DNS server zit die niet bij mijn ISP hoort. Ik gebruikte even een alternatieve DNS voor test doel einde maar was vergeten mijn instellingen weer terug te zetten nadat ik mijn instellingen weer terug had gezet was het probleem van een oude frontpagina ook weer weg.
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
Wouter zei al dat je je OS + browser(liefst met patches) moet plaatsen, dan kunnen we met onze wijze kennis
je helpen
Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart
Verwijderd
Als Wouter dat al zei, waarom dien jij dat een dag later dan alsnog weer te plaatsen. Ben jij al niet eerder gewezen op jouw (vaak) overbodige reacties?
Verwijderd
Ja ik had dat ook veel.
Als ik naar een Nieuwspost kijk en van daaruit op vorige klikte,
kreeg ik de nieuwspost van de vorige 24 uur,
pas als ik de ververs knop aanklikte kreeg ik de nieuwste nieuwsposts te zien.
Maar da was toen ik nog met WinXpPRO + IE 6.x werkte.
Heb nu Win98 en dat probleem niet meer.
Als ik naar een Nieuwspost kijk en van daaruit op vorige klikte,
kreeg ik de nieuwspost van de vorige 24 uur,
pas als ik de ververs knop aanklikte kreeg ik de nieuwste nieuwsposts te zien.
Maar da was toen ik nog met WinXpPRO + IE 6.x werkte.
Heb nu Win98 en dat probleem niet meer.
En tóch denk ik dat Robin Vreuls gelijk heeft en dat we er met z'n allen niet veel aan kunnen doen. Het is namelijk al wel eens vaker voornij gekomen dat IE erreg raar omgaat dingen die te maken hebben met cache. Al geef je overal de juiste instellingen mee, tóch wil IE het niet goed doen.
Zie daarvoor ook bijvoorbeeld dit topic: back-toets op tweakers.net geeft soms oude pagina; waarin onder andere Femme himself aangeeft wat er misgaat.
Zie daarvoor ook bijvoorbeeld dit topic: back-toets op tweakers.net geeft soms oude pagina; waarin onder andere Femme himself aangeeft wat er misgaat.
[ Voor 11% gewijzigd door Harm op 15-02-2003 15:26 . Reden: BTW ]
Pagina: 1