[3210] Werking burolader

Pagina: 1
Acties:

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:47
Hoi,
Ik ben sinds vandaag in het bezit van een Nokia 3210 burolader. Geen officieële, maar gewoon no-name. Nu ben ik benieuwd of iemand me kan vertellen hoe die werkt. Ik had em namelijk online besteld, maar hij kwam gewoon zonder enige beschrijving. Die winkel wist me er ook niks van te vertellen.

Het gaat om dit apparaat.
Afbeeldingslocatie: http://a5.zencatalog.com/FingertipGra/3210_deskcharger.jpg
"Laadopstelling"
Afbeeldingslocatie: http://www.complaza.nl/images/misc/bureaulader3210.jpg
"close up" :)

Er zit een ledje (rechterkant onderste foto), wat rood en groen/geel kan branden. Verder is dat ledje (tevens knopje) ook in te drukken. Op de onderkant staan de letters "SY"

Is er iemand met dit zelfde apparaat die me er iets meer over kan vertellen? Heeft ie bijvoorbeeld een ontlaadfunctie en hoe activeer je die? Wat doet dat knoppie wat je kunt indrukken? Kun je tegelijkertijd je toestel en een losse accu opladen? Wat betekent het ledje bij de verschillende kleuren (laden-ontladen-klaarmetladen)? Any help is welcome!!!

Stay safe

Verwijderd

Ik denk dat je met uitproberen en een beetje prutsen ook een heel eind komt. Probeer eerst eens de accu leeg te krijgen. Dan kun je de acculader testen. Doe dit vervolgens ook met de accu in de telefoon en dan gewoon de telefoon erin plaatsen. Check ook wat er gebeurt bij het indrukken van het "mysterieuze" knopje.

Het lijkt me trouwens sterk dat er een ontlaadt functie op zou zitten want dit moet de 3210 dan ook ondersteunen en dat is niet het geval geloof ik.

• _nethack
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-08 12:04

_nethack

We're all MAD here

Ik heb zelf een originele nokia bureaulader (voor de 51xx,61xx,62xx,7110 series) die hier uiterlijk heel erg op lijkt.
Daarbij is het zo dat het ledje rood brandt als ie een accu in dat achterste laadslot oplaadt en het ledje groen brandt als de accu vol is. Als je er een toestel op plaatst blijft het ledje uit.

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:47
Jep bovenstaande ontdekkingen heb ik ook reeds gedaan :*). Nou blijft alleen nog "mysterie" van het in te drukken knopje. Operations, kun jij em ook indrukken?

[ Voor 7% gewijzigd door Master FX op 15-02-2003 14:04 . Reden: typo ]

Stay safe

• _nethack
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-08 12:04

_nethack

We're all MAD here

Als ik hard genoeg druk druk ik hem vast wel in ;) maar het voelt niet alsof het bedoelt is om in te drukken....

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself