(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.
Wat voor moederbord heb je in je pc zitten?? en welke bios?
Het mobo is een Asus TXP4
Bios ver 4.51PG
AMD K6 200
De schijf heeft hier 2wk goed op gedraait onder NT.
Hij begon met opstart en afsluit problemen.
Het system log meld errors op de disk maar met scandisk kon ik niks vinden.
Bios ver 4.51PG
AMD K6 200
De schijf heeft hier 2wk goed op gedraait onder NT.
Hij begon met opstart en afsluit problemen.
Het system log meld errors op de disk maar met scandisk kon ik niks vinden.
(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Het kon natuurlijk zijn dat je bios de scijf niet aankon, maar als je zegt dat de schijf 2 week goed heeft gedraait..
Bios updateje? Of heb je daar al naar gekeke??
Verder zou ik het helaas zo niet weten.
www.seagate.com misschien voor meer info?
suc6
Bios updateje? Of heb je daar al naar gekeke??
Verder zou ik het helaas zo niet weten.
www.seagate.com misschien voor meer info?
suc6
Hoi
Heb je een zgn. 'Dynamic Drive Overlay' waardoor je oude bios drives van meer dan 8GB herkent? Dit is een programmaatje wat zich ergens in de bootsector nestelt. Als ik dit zo lees is dit programmaatje kapotgegaan, waardoor je schijf niet meer goed herkend wordt. Ik heb zelf precies dezelfde schijf op een oude PII-233 zitten welke ook niet meer dan 8GB herkent, en om dit te verhelpen gebruik ik OnTrack Disk Manager. Dit programmaatje kan je downloaden van http://www.seagate.com/support/disc/drivers/discwiz.html .
Hoop dat het lukt.
Heb je een zgn. 'Dynamic Drive Overlay' waardoor je oude bios drives van meer dan 8GB herkent? Dit is een programmaatje wat zich ergens in de bootsector nestelt. Als ik dit zo lees is dit programmaatje kapotgegaan, waardoor je schijf niet meer goed herkend wordt. Ik heb zelf precies dezelfde schijf op een oude PII-233 zitten welke ook niet meer dan 8GB herkent, en om dit te verhelpen gebruik ik OnTrack Disk Manager. Dit programmaatje kan je downloaden van http://www.seagate.com/support/disc/drivers/discwiz.html .
Hoop dat het lukt.
-- Hi, I'm a signature virus, plz set me as your signature and help me spread. :)
Thks
Op de Asus P3b van een huisgenoot werkt hij wel dus kan ik m'n data er af krijgen.:) (daar ging het om) Lijkt er dus inderdaad op dat dat proge defect is.
Kan nu rustig gaan klooien om de boel weer aan de praat te krijgen.
nogmaal thks
Op de Asus P3b van een huisgenoot werkt hij wel dus kan ik m'n data er af krijgen.:) (daar ging het om) Lijkt er dus inderdaad op dat dat proge defect is.
Kan nu rustig gaan klooien om de boel weer aan de praat te krijgen.
nogmaal thks
Pagina: 1