People who ask, `Can I ask you a question?' don't really give you a choice, do they?
Live long and prosper.
Waarom zou je dat willen? Volgens mij is je naam al ikkes
Nu nog op de frontpage zelf
Domdomdom
we zitten hier in TFF 
That makes a lot of sense dan
Maar ikkes: heb je al je accounts van GoT en T.Net laten 'mergen'; volgens mij kan je dan kiezen welke van de 2 namen je wil gebruiken (dus kiezen uit je T.Net-naam en GoT-naam). Dan kost het je geen nickchange
Maar ikkes: heb je al je accounts van GoT en T.Net laten 'mergen'; volgens mij kan je dan kiezen welke van de 2 namen je wil gebruiken (dus kiezen uit je T.Net-naam en GoT-naam). Dan kost het je geen nickchange
Is inderdaad ook een idee.wfvn schreef op 14 February 2003 @ 19:24:
Domdomdomwe zitten hier in TFF
Maar als je het toch graag op de door jezelf voorgestelde manier wil doen, dan is het denk ik wel handig als je ons even vertelt welk account je nu op de FP hebt. Of is je emailadres hier hetzelfde als daar?
Email is hetzelfde. En nee daarna hoef het niet meer veranderd te worden hoor. Ik gebruik overal de naam ikkes.
Alleen omdat ik hier de naam ikke-s moest gebruiken heb ik die toen daar ook gebruikt. En niet verder gekeken
Alleen omdat ik hier de naam ikke-s moest gebruiken heb ik die toen daar ook gebruikt. En niet verder gekeken
People who ask, `Can I ask you a question?' don't really give you a choice, do they?
Live long and prosper.
Deze nickchange is niet mogelijk, iemand heeft zich al geregistreerd met de nick "ikkes".
Professioneel Hyves-weigeraar
Ships.
Dus dan maar toch via merge?.
(ikkes wil naam terug.
)
Merge gedaan
Dus dan maar toch via merge?.
(ikkes wil naam terug.
Merge gedaan
[ Voor 46% gewijzigd door ikkes op 14-02-2003 20:46 ]
Live long and prosper.
Pagina: 1