Toon posts:

Flashen BEFW11S4 mislukt!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
haj,

ik heb hier een Linksys BEFW11S4 router die niet goed werkte,
toen hebben we hem zoals aanbevolen geupgrad' door linksys met de firmware voor MxStream via de web-based software
Toen gaf ie echter een foutmelding en hij gaf aan dat de upgrading failed was...
We hebben hem met een draadloos station geprobeert te upgraden.

Nu blijft echter het rode Diag ledje branden, en het lukt niet meer om hem te bereiken.
Hierna hebben we TFTP gedownload, om zo te proberen om hem te flashen, maar die geeft aan dat ie de router niet meer kan vinden. Ik heb daarbij alle regels van linksys opgevolgd (IP op 192.168.1.50, Sub op 255.255.255.0 en gateway op 192.168.1.1)

Wat nu? Is dat ding nog te repareren??

• insan1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2023
Heb je het resetknopje al net zolang ingehouden tot dat het diagledje uit ging en rood werd?

Verwijderd

Ik heb precies dit zelfde probleem maar op dit Forum en andere Forums geen (duidelijk) antwoordt gevonden,

Het probleem is dat me power led constant knippert en verder ken ik niks doen,
wat zou e oploosing kunnen zijn >?

Verwijderd

gewoon opsturen naar linksys, ik heb er ook een keer 1 gesloopt met flashen, maar had een weekje later alweer een nieuwe thuis liggen :D

Verwijderd

Is der geen andere oplossing ??
Want heb hem ook mar gekregen en heb gene doos en aankoopbewijs meer

Verwijderd

Ik heb precies hetzelfde, maar de switch functie werkt gewoon, als ik pcs er op aansluit en deze een vast ip adres geef, werkt alles goed. Ook kan de router gewoon pingen via 192.168.1.1

Via een browser kom ik er met geen mogelijkheid meer op, en DHCP doet het ook niet meer.

TFTP heb ik ook geprobeerd:

TFTP -i 192.168.1.1 PUT code.bin
Error on server : Invalid Password !!

Dan krijg ik de volgende melding. Vind het een beetje zonde om ding weg te gooien, omdat je er altijd nog wel wat leuks mee zou kunnen doen. Als iemand een oplossing weet, graag.

Verwijderd

Volgende niet over wireless flashen :X

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 23:53:
Volgende niet over wireless flashen :X
Ik heb die router zo gekregen, weet niet wat er mee gebeurd is.

Resetten helpt ook niet... reageert er gewoon niet op.
Pagina: 1