Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Wat is de mooiste kant-en-klare kast ?

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

• XoReP
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:40
Ik wil een nieuwe kast kopen maar ik weet nog niet welke zal nemen, ik heb nog maar weinig mooie kasten gezien.

Ik heb al gekeken naar de Thermaltakes en naar die van Lian-Li maar die vind ik ook niet echt super. Chieftec is een beetje aan de grote kant.

Ik wil het liefst alu of staal en ik houd van een beedje breede kasten Super-midi vind ik goed.

Wie help :?

Verwijderd

die AluC cases zijn erg nice vind ik zelf... www.blacknoise.de
Weet alleen niet of ze hier te koop zijn...

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

chieftec heeft ook kleinere cases hoor. Struin een paar webshops af

• Res-q
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-11 10:29

Res-q

Redder in nood?

Tja, wij kunnen moeilijk voor jou beslissen wat je mooi vindt... Tom heeft laatst 15 kasten vergeleken, misschien dat wanneer je die doorleest, dat je dan wat moois ziet? De round-up is hier te vinden... Het heeft zelfs op de FP gestaan...

[ Voor 1% gewijzigd door Res-q op 14-02-2003 19:06 . Reden: typo ]

en zo is het voorspeld!

• Tweak-Freak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-11 14:44

Tweak-Freak

ra ra wie is dat in mijn icon?

Jah daar vraag je wat :+
Wat de mooiste kast is, is voor iedereen verschillend. Het hangt natuurlijk 100% af van jou persoonlijke smaak. Ik denk ook niet echt dat het de bedoeling is om een topic hier over te openen in C&E :O

Je kunt het beste denk ik even gaan google op case reviews. Dan kun je een hoop plaatjes bekijken :D en weet je meteen ook goed hoe alles er van binnen uit ziet. En of het ook een beetje goede kast is.

Als je dan een kast gevonden hebt en nog met vragen zit kun je daarvoor meschien WEL een topic openen op GOT.

• XoReP
Ik zoek een beetje bijzondere kasten zoals de Sky Hawk (PSR-4646L7) Afbeeldingslocatie: http://www.pccasegear.com/images/galaxy1.jpg je heb um ook van enermax in nog meer andere uitvoeringen alleen weet ik niet of hij kwalitatief goed is en of hij een beetje leverbaar is.

• enriqueeeee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-11 21:56

enriqueeeee

vanila coke kicks ass

Tweak-Freak schreef op 14 februari 2003 @ 19:07:
Jah daar vraag je wat :+
Wat de mooiste kast is, is voor iedereen verschillend. Het hangt natuurlijk 100% af van jou persoonlijke smaak. Ik denk ook niet echt dat het de bedoeling is om een topic hier over te openen in C&E :O

Je kunt het beste denk ik even gaan google op case reviews. Dan kun je een hoop plaatjes bekijken :D en weet je meteen ook goed hoe alles er van binnen uit ziet. En of het ook een beetje goede kast is.

Als je dan een kast gevonden hebt en nog met vragen zit kun je daarvoor meschien WEL een topic openen op GOT.
of gewoon plaatsen zoals hier http://www.coolcasegallery.net/ allemaal cases van allemaal personen dus kun je kijken welke je leuk vind ;)

of hier
[rml][ CM] Het grote 'welke case is dit?'-topic[/rml] allemaal speciaale cases

[ Voor 6% gewijzigd door enriqueeeee op 14-02-2003 19:24 ]

Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)

• XoReP
Kga gelijk ff kijke :)

Opzich valt die Xaser III nog wel mee alleen wel duur en slechte leverbaarheid.

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Check reviews enzo
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.