21" inch TFT-scherm... tips??

Pagina: 1
Acties:
  • 147 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• veryip
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-08 15:31

veryip

Nikon D7000 + Glas

Topicstarter
m'n baas wil bij de balie 21" inch beeldscherm ophangen... voor powerpointpresentaties etc.

Nou heb ik ff lopen kijken naar de prijzen van zo'n monitor maar was al snel meer dan 2000 euro!! En ik weet niet of hij dat wil...

Mijn vraag; zijn die dingen echt zo duur... zijn er goede/ betere alternatieven... kan je beter 19" inch ophangen... helemaal niet aan beginnen... met een beamertje werken ....

Wat zijn de voors en tegens... is een klein plasma-tvtje misschien wat??

Nikon D7000

Verwijderd

Kijk gewoon eens wat in de pricewatch en vergelijk dan alle prijzen met elkaar, een beamertje zou iig wel erg leuk zijn als het een beetje serieuse powerpointpresentaties zijn.

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
plasma-tv heeft meestal een iets lagere resolutie. Als jij echt gedetailleerde beschrijvingen daar op kwijt wilt (close op de klant) wil je dat dus niet echt. Echter, als je alleen een uithangbord 'broodje shoarma €1,50' met daaronder een afbeelding van diezelfde lekkernij, is een plasma, al voldoende.

• veryip

veryip

Nikon D7000 + Glas

Topicstarter
.... maar hoeft niete cht supergroot gepresenteerd te worden hoor... is voor achter de balie... maximaal halve meter scherm oid...

Nikon D7000

• HunterPro
  • Niet online
veryip schreef op 14 februari 2003 @ 18:59:
.... maar hoeft niete cht supergroot gepresenteerd te worden hoor... is voor achter de balie... maximaal halve meter scherm oid...
Nou, vergelijk dan de prijzen van een plasma, en een grote TFT, en kom tot de conclusie dat je TFT toch nog helemaal niet zo duur is ;) :)

• veryip

veryip

Nikon D7000 + Glas

Topicstarter
kan ik blind zijn maar zag wat TFT-schermpjes staan bij pricewatch ... zat al snel in de buurt van 2 a 3000 euro... is hoop geld... vind ik dan weer...

Nikon D7000

Verwijderd

HunterPro bedoeld dat een plasma een stuk duurder is... TFT heeft toch ook veel lager energie gebruik? Is op langere termijn dan ook nog goedkoper..

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 February 2003 @ 19:12:
HunterPro bedoeld dat een plasma een stuk duurder is... TFT heeft toch ook veel lager energie gebruik? Is op langere termijn dan ook nog goedkoper..
Indeed, een beetje plasma scherm is al gauw 7000 eurootjes.
Koop je toch de 20" DELL, die is incl.btw en bezorgkosten ff meer dan 1362 euro.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2003 19:16 ]

• Faxe
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-07-2025
Ik heb een Iiyama 20,1 inch TFT scherm (AU5131DT). Deze bevalt me prima. Ik heb hem kunnen kopen voor 1575 EURO. Op zich een hoop geld, maar relatief goedkoop.

Verwijderd

Pc Vergelijk heeft heel veel keus op TFT/LCD monitoren of televisies.
Je kan ook op alle modellen PixelPerfect garantie bijkopen dan wordt de monitor omgeruild voor een nieuwe als er een dode pixel in je scherm zit.

www.pcvergelijk.com

PS: ben je op zoek naar een lcd tv of een lcd monitor???

• veryip

veryip

Nikon D7000 + Glas

Topicstarter
Gewoon redelijk fors scherm om als een schilderijtje aan de muur te hangen... als LCD-TV goedkoper is kun je altijd nog met de TV-out werken van een videokaart... toch??

Nikon D7000

• HunterPro
  • Niet online
Verwijderd schreef op 15 februari 2003 @ 17:08:
Pc Vergelijk heeft heel veel keus op TFT/LCD monitoren of televisies.
Je kan ook op alle modellen PixelPerfect garantie bijkopen dan wordt de monitor omgeruild voor een nieuwe als er een dode pixel in je scherm zit.

www.pcvergelijk.com

PS: ben je op zoek naar een lcd tv of een lcd monitor???
als jij het niet eens bent met een product en je hebt dit op een redelijke manier (lees: niet de doos versnipperd of zo) opengemaakt en het product is verder in orde, heb jij als consument binnen de Europese Unie het recht dit product binnen 7 dagen in perfecte staat te retourneren en dan je geld terug te krijgen. Oftewel: die middag haal je weer een nieuwe monitor. Nét zolang tot je een goeie te pakken hebt.

• HunterPro
  • Niet online
veryip schreef op 16 February 2003 @ 16:36:
Gewoon redelijk fors scherm om als een schilderijtje aan de muur te hangen... als LCD-TV goedkoper is kun je altijd nog met de TV-out werken van een videokaart... toch??
Klopt, maar bedenk dan wel dat je hele kleine nuanceringen (kleine tekst) niet duidelijk weer kunt geven (net als op een TV). Verder is het ronduit k*t om een beeld dat digitaal is eerst naar analoog te halen, dan door een analoge kabel naar een absoluut digitaal scherm uit te sturen. Dat ziet er nooit 100% lekker uit (maar kan heel goed in de buurt komen met goeie apparatuur).

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:32
HunterPro schreef op 14 februari 2003 @ 18:58:
plasma-tv heeft meestal een iets lagere resolutie. Als jij echt gedetailleerde beschrijvingen daar op kwijt wilt (close op de klant) wil je dat dus niet echt. Echter, als je alleen een uithangbord 'broodje shoarma €1,50' met daaronder een afbeelding van diezelfde lekkernij, is een plasma, al voldoende.
Waar zit die shoarmatent, dan wordt ik stamgast daat >:)
Pagina: 1