[kazaa lite 2.03] meerdere gebruikers onder winxp tegelijk?

Pagina: 1
Acties:

• gizmo9003
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09 19:02

gizmo9003

Go For It!

Topicstarter
Het is een geweldige versie, met veel tools enzo.. maar 1 ding wil me niet lukken.
Ik installeer het programma onder een gebruiker (bijv Administrator), maar dan komt hij alleen bij DIE gebruiker erbij te staan....

de andere gebruikers kunnen het simpelweg niet gebruiken.. (ook niet via de verkenner, en dan gewoon kpp.exe openen, want dan ontbreken er parameters of zoiets)..

hoe is dit op te lossen? heb tijdens de installatie al aangegeven dat hij voor meerdere gebruikers register keys moet maken, ook al geprobeerd zonder die optie, maar telkens kan alleen de gebruiker die het installeert het gebruiken..

lijkt me beetje overbodig om het voor 5 mensen appart te gaan installeren?

tjah..

Verwijderd

Je kan met regedt32 de key's opzoeken van kazaa in het registeren, dan moet je de machtingen controlleren....

Verwijderd

Kan italiano dat een beetje duidelijker uitleggen? Want ik zit ook met dat probleem...

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-05 20:50

marco899

Know's what he wants.

Waar haal je 2.03 vandaan bij kazaalite.com en .nl kennen ze alleen de 2.02 versie.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-09 14:33
marco899 schreef op 14 February 2003 @ 19:08:
Waar haal je 2.03 vandaan bij kazaalite.com en .nl kennen ze alleen de 2.02 versie.
Ben ik ook benieuwd naar ja, is het een ++ btw?

• gizmo9003

gizmo9003

Go For It!

Topicstarter
ow hebben jullie hem niet?
hier kun je hem iig gevinden:
http://s2.edskes.com/~kazaa/klite203ec.exe

en ja het is een K++ versie..
maar italiano.. hoe gaat dat precies in zijn werk dan?

tjah..

• thejoker80
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

Ik heb nog steeds kazaalite 2.0 maar die kan je gewoon installeren en iedereen kan hem gebruiken. Ik weet niet of 2.0 dat bij jou ook deed?

• gizmo9003

gizmo9003

Go For It!

Topicstarter
2.0 werkte hier ook gewoon onder alle accounts ja..
maar deze versie gek genoeg niet :S

tjah..

• 4AMD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-01-2022
Het is in de nieuwe KaZaA Lite versie 2.1.0 mogelijk om tijdens de installatie aan te geven voor welke users de registry settings moeten worden aangemaakt. :*)

• Sgt_Pepper
  • Niet online
hedskes schreef op 19 February 2003 @ 21:43:
Het is in de nieuwe KaZaA Lite versie 2.1.0 mogelijk om tijdens de installatie aan te geven voor welke users de registry settings moeten worden aangemaakt. :*)
O..? Waar kan ik dat dan aangeven? Ik krijg tijdens de installatie enkel de optie om register key's voor alle users te schrijven.

Ik krijg het namelijk maar niet voor elkaar om onder WinXP Kazaa Lite (2.1) op een andere dan de Admin account te laten draaien.

Hoe krijg ik het voor elkaar om Kazaa op meerdere (normale user) accounts te laten draaien? (Bovenstaande oplossingen hielpen niet.)

Verwijderd

ik geef je een link waar een nieuwere versie te downloaden is waar het probleem is opgelost:
http://he.edskes.com/~newk/testbuilds.htm

• 4AMD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-01-2022
Sgt_Pepper schreef op 23 March 2003 @ 20:17:
[...]
O..? Waar kan ik dat dan aangeven? Ik krijg tijdens de installatie enkel de optie om register key's voor alle users te schrijven.

Ik krijg het namelijk maar niet voor elkaar om onder WinXP Kazaa Lite (2.1) op een andere dan de Admin account te laten draaien.

Hoe krijg ik het voor elkaar om Kazaa op meerdere (normale user) accounts te laten draaien? (Bovenstaande oplossingen hielpen niet.)
In (de Test Builds van) KaZaA Lite K++ 2.1.0 build 2 hebben we het alleen makkelijker en gebruiksvriendelijker gemaakt dan in KaZaA Lite K++ 2.1.0 (build 1). Je zou dus ook gewoon de laatste final versie kunnen gebruiken.

• Sgt_Pepper
  • Niet online
hedskes schreef op 24 March 2003 @ 20:02:
In (de Test Builds van) KaZaA Lite K++ 2.1.0 build 2 hebben we het alleen makkelijker en gebruiksvriendelijker gemaakt dan in KaZaA Lite K++ 2.1.0 (build 1). Je zou dus ook gewoon de laatste final versie kunnen gebruiken.
Nou, de laatste final (2.1 build 1) werkt bij mij niet op een andere account dan de Admin onder WinXP Prof. De test build (2.1 build 2) werkt wel op de andere user accounts. Enkel zitten er in deze build 2 nog wel wat foutjes:
- Kazaa username kan bij de overige users niet worden ingesteld. Elke username geeft een fout. Dus deze username heb ik dan maar zelf via t register ingevoerd.
- Er komen vage rode X's bij de search results (ze werken overigens wel).
- Elke download (bij overige users) is op t eind failed. Terwijl hij wel netjes gedownd is en werkt.

Tot nu toe is build 2 dus wel een oplossing, al heeft deze nog wel wat andere narigheidjes.

Verwijderd

Als je die narigheidjes ffe meld op de forum van http://www.k-lite.tk , is het de volgende build al opgelost.
Pagina: 1