Wat ik uit de site opmaak is dat dit een taal is waar veel code mbv templates wordt gegenereerd.
Ik begin me af te vragen hoe handig is om de ins en outs van software design te kennen als veel bedrijfsapplicaties met door soort generators geschreven kunnen worden. Ok, er zullen ook altijd zaken zijn waarbij je een grotere vrijheid nodig hebt, maar veel dingen die ik zie zijn toch vrij standaard.
Wie heeft er ervaring mee?The Clarion development paradigm provides dramatically faster, and easier application development... from prototyping to deployment of a production system, and ongoing application maintenance.
Clarion employs breakthrough, template driven technology to create sophisticated database-driven applications. Clarion is designed to help developers ensure standards, reduce coding time, eliminate errors, and bring their projects to completion in record time.
Ik begin me af te vragen hoe handig is om de ins en outs van software design te kennen als veel bedrijfsapplicaties met door soort generators geschreven kunnen worden. Ok, er zullen ook altijd zaken zijn waarbij je een grotere vrijheid nodig hebt, maar veel dingen die ik zie zijn toch vrij standaard.
[ Voor 4% gewijzigd door Alarmnummer op 14-02-2003 18:39 ]