Age of mthology level 21

Pagina: 1
Acties:

• supreme tweaker
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08-2025
in level 21 (Old Friends) ben je die biggen.
Als ik bij de tempel aankom en een stuk of 15 van die biggen weer normaal maak en die Boars ook dan moet je die Circe
aanvallen. Als ze dood is verdwijnd mijn objectives ding en kan ik iedereen afmaken het level blijft gewoon staan.
Help!

[ Voor 7% gewijzigd door supreme tweaker op 15-02-2003 19:33 . Reden: Naam van hoofdvrouw gevonden :x ]

Burp

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:34
Heb je al gekeken in een walkthrough of je er zo uit komt?
Hier staat een AoM walkthrough. Als je niet kan vinden waar het zou moeten staan druk je CTRL + F in en typ je een woord in van bijvoorbeeld de titel :)

The devil is in the details.

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 15-02 19:41
SGD -> SPV :)

There is no magic.

• supreme tweaker
MaRc0 schreef op 14 februari 2003 @ 19:40:
Heb je al gekeken in een walkthrough of je er zo uit komt?
Hier staat een AoM walkthrough. Als je niet kan vinden waar het zou moeten staan druk je CTRL + F in en typ je een woord in van bijvoorbeeld de titel :)
Kijk dat is nou juist het probleem.
Ik heb al eerder een waltrough bekeken en daar staat dat het level gewoon zou moeten eindigen (volgende level)

Burp

• supreme tweaker
**Schop**

Burp

• Drunken idiot
  • Laatst online: 15-02 18:41
Ik heb iets soortgelijks gehad in lvl 6 ofzo, waar je Ajax zijn troepen moet redden van een hinderlaag. Ook bij mij verdwenen toen de objectives en kon ik doen wat ik wilde, zonder resultaat. Via hoofdmenu / Campaign het lvl opnieuw spelen loste voor mij het probleem op. (dus niet als je een savegame hebt die laden, gewoon het lvl opnieuw starten)
Pagina: 1