[V&A] Commercieel

Pagina: 1
Acties:
  • 19 views sinds 30-01-2008

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-02 13:08

Stropdas

Insert subtitle here

Topicstarter
http://www.tweakers.net/aanbod/84653

Komt erg commercieel over in mijn ogen. Moet deze worden verwijderd?

Voortaan zal k een duidelijkere topictitel meegeven ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Stropdas op 14-02-2003 18:08 ]

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Het komt commercieel over, maar misschien is het gewoon een user een beetje handelsgeest :). Ik kan verder namelijk niets verdachts ontdekken aan het adje of de user zelf. Wmb krijgt ie daarom het voordeel van de twijfel :).

Professioneel Hyves-weigeraar

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Ik vind het toch erg verdacht gezien de volgende quotes:
NIEUW IN DOOS
Natuurlijk zit hier 1 tot 3 jaar garantie op.
Als het geen handel is dan weet je als eigenaar precies hoeveel garantie er nog over is.

LinkedIn WoT Cash Converter

• DustMan4u
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-03 21:58
Ehm, er zijn misschien onderdelen met 1 en onderdelen met 3 jaar garantie?

Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire

• Stropdas

Stropdas

Insert subtitle here

Topicstarter
Wouter Tinus schreef op 14 February 2003 @ 18:47:
Het komt commercieel over, maar misschien is het gewoon een user een beetje handelsgeest :). Ik kan verder namelijk niets verdachts ontdekken aan het adje of de user zelf. Wmb krijgt ie daarom het voordeel van de twijfel :).
Beetje handelsgeest is toch ook commercieel en zeker in dit geval? Het is geen videokaart van een jaar oud die hij niet meer nodig heeft ofzo :P Zelf heb k er niet veel last van dat t er staat, alleen dan moet het bij de regels niet bijstaan dat het niet voor commerciele dingen bedoelt is denk ik

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

PcDealer schreef op 14 februari 2003 @ 19:14:
Als het geen handel is dan weet je als eigenaar precies hoeveel garantie er nog over is.

Op sommige onderdelen zit langer garantie dan op andere. Variëert in dit geval dus ws. van 1 tot 3 jaar ;).
Stropdas schreef op 14 februari 2003 @ 19:23:
Beetje handelsgeest is toch ook commercieel en zeker in dit geval? Het is geen videokaart van een jaar oud die hij niet meer nodig heeft ofzo :P Zelf heb k er niet veel last van dat t er staat, alleen dan moet het bij de regels niet bijstaan dat het niet voor commerciele dingen bedoelt is denk ik
Onze definitie van commerciëel is dat je het doet om er winst mee te maken, of wanneer je een bedrijf bent. Ik krijg niet het idee dat dat hier het geval is. Dat hij er dan een leuk verkooppraatje omheen bouwt boeit verder niet. Natuurlijk kun je vraagtekens zetten bij de nieuwheid van het geheel, maar ook daar zijn verklaringen voor te bedenken. Hij krijgt dus gewoon het voordeel van te twijfel, we gaan gewoon niet alles trashen wat commerciëel zou kunnen zijn.

Professioneel Hyves-weigeraar

• Stropdas

Stropdas

Insert subtitle here

Topicstarter
Wouter Tinus schreef op 14 February 2003 @ 19:58:

[...]

Op sommige onderdelen zit langer garantie dan op andere. Variëert in dit geval dus ws. van 1 tot 3 jaar ;).

[...]

Onze definitie van commerciëel is dat je het doet om er winst mee te maken, of wanneer je een bedrijf bent. Ik krijg niet het idee dat dat hier het geval is. Dat hij er dan een leuk verkooppraatje omheen bouwt boeit verder niet. Natuurlijk kun je vraagtekens zetten bij de nieuwheid van het geheel, maar ook daar zijn verklaringen voor te bedenken. Hij krijgt dus gewoon het voordeel van te twijfel, we gaan gewoon niet alles trashen wat commerciëel zou kunnen zijn.
Ok. Bedankt voor deze informatie
_/-\o_

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

topic is afgehandeld wat mij betereft :)

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.