Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+
Verwijderd
Heeft jouw moederbord een temp sensor op de northbridge? Da's natuurlijk wel een voorwaarde voor het meten van de temperatuur
.
dat weet ik dus niet, maar dit staat alleen in pc alert 4:Verwijderd schreef op 14 February 2003 @ 17:39:
Heeft jouw moederbord een temp sensor op de northbridge? Da's natuurlijk wel een voorwaarde voor het meten van de temperatuur.
Temp cpu, case. Voltages voeding en vcore en de rpm status van de fans.
De MSI k7T 266a Pro2 heeft geen sensor op de northbridge dus helaas pindakaas.
Of je moet het ff met de hand doen met een thermometer
[ Voor 29% gewijzigd door warp op 14-02-2003 18:07 ]
want het ding wordt ontiegelijk warm, met de hand gevoeld dan.warp schreef op 14 February 2003 @ 18:06:
De MSI k7T 266a Pro2 heeft geen sensor op de northbridge dus helaas pindakaas.
Je lichaam is nou niet echt een meetapparaataard schreef op 14 February 2003 @ 20:40:
[...]
want het ding wordt ontiegelijk warm, met de hand gevoeld dan.
Heb je hem opgevoerd
Zoh jah, probeer hem te meten
Zoh nee, staat de fan aan, dan is het gevoerd
En btw, je hebt wel een extreem super deluxe mobo als je mobo, een temp sensor op je northbridge heeft
Heeft mij Gigabyte anders wel hoorTermi schreef op 14 februari 2003 @ 22:03:
[...]
Je lichaam is nou niet echt een meetapparaat.
Heb je hem opgevoerd
Zoh jah, probeer hem te meten. je hebt heus wel ergens zo'n digitale thermometer met een 0,5 graad afwijking
. Heb je in iedergeval enig idee wat het word.
Zoh nee, staat de fan aan, dan is het gevoerd.
En btw, je hebt wel een extreem super deluxe mobo als je mobo, een temp sensor op je northbridge heeft.
Geinig.. Niemand die opgemerkt heeft dat het gewoon de case-temp is
Ik weet niet waar je het over hebt, maar casetemp is niet het zelfde als nothbridge temp. Mijn casetemp is geen 34 gradenJupiler schreef op 14 February 2003 @ 23:33:
Dat hoeft niet hoor... dat is misschien bij sommige mobo's zo aangegeven, maar volgens mij is dat hier ook niet het geval. Anders zou de heatsink niet zo heet aanvoelen, terwijl de sensoren maar 29 graden aangeeft.Jupiler schreef op 14 februari 2003 @ 23:33:
Topicstarter: Ik zou me d'r niet erg zorgen over maken. Zolang je geen stabiliteitsproblemen hebt lijkt me het wel ok. Wil je toch nog wat extra sensoren in je kast kan je kijken naar een apparaatje als een DigiDoc (5) of zo'n externe sensor die je op je mobo aanlsuit.
Nee, taalkundig gezien is het niet correct. Maar toch wordt de temp van de northbridge meestal als casetemp weergegeven.
Een moederbord kan ook moeilijk een sensor midden in de case hebben he
volgens mij mobo boekje heb ik twee sensoren op m`n mobo, een onder de proc en een case, denk dat ie bij de northbridge zit.Jupiler schreef op 14 februari 2003 @ 23:43:
Nee, taalkundig gezien is het niet correct. Maar toch wordt de temp van de northbridge meestal als casetemp weergegeven.
Verwijderd
de case tamp is die van de nothbridgde. als ik er een fan opzet is hij ineens 10 graden lager.
Pagina: 1