[Exch5.5] Inbox (1) zonder inhoud

Pagina: 1
Acties:

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-12-2024

collin

Who da man !!

Topicstarter
In een gezamelijke mailbox die wij gebruiken staat constant de inbox met 1 ongelezen email:

Inbox (1)

Dit terwijl deze box gewoon leeg is! Er zijn geen filters gezet op de contents, hij is gewoon echt leeg. Ik vind ook niets als ik in die mailbox zoek naar ongelezen berichten.

Iedereen die deze mailbox als extra mailbox opent in Outlook ziet in die Inbox geen mail, maar wel Inbox (1)

Ik heb nix kunnen vinden met Google of op de MS site. Iemand dit al eerder meegemaakt?

Mijn iRacing profiel

• collin

collin

Who da man !!

Topicstarter
poging 2 :)
Mocht niemand reageren denk ik dat ik de mailbox maar delete (maar dat vind ik geen oplossing, ik wil graag weten hoe dit werkt :) )

Mijn iRacing profiel

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Je kan proberen om een mailtje (of meerdere) te markeren als ongelezen en vervolgens weer te markeren als gelezen.

Is het dan weg?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• collin

collin

Who da man !!

Topicstarter
Nee er komen non-stop mailtjes binnen (het is de helpdesk mailbox) en er staat gewoon steevast 1 mailtje teveel als ongelezen :) als er dus 3 daadwerkelijk instaan, geeft hij er 4 aan. De hele dag door worden er mailtjes gelezen, verwijderd, verplaatst etc.

Lijkt mij dat er een countertje in Exchange verrot is ofzo..

Mijn iRacing profiel

• Richie Boy
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-11 17:54

Richie Boy

not SUBed

Misschien een filter op de outlook view staan?
Anders een export, remove, import draaien.

[ Voor 33% gewijzigd door Richie Boy op 26-02-2003 13:59 ]