[RC5] Client begint altijd op 0% ?

Pagina: 1
Acties:

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

Topicstarter
Als ik de pc van mijn pa opstart waar uiteraard ook een }:O op draait dan valt me op dat ie elke keer op 0% begint... net nog effe getest, maar ook na het afsluiten van de koe (dmv alt+f4) begint ie de daarop volgende keer weer op 0.... hoe zorg ik dat ie netjes doorgaat waar ie de vorige keer is gebleven? :?

tnx alvast ;) en ps: gaat om een win98 bak.

Verwijderd

<CTRL><C> i.p.v. <ALT><F4> ?

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

Topicstarter
nah, gaat erom dat het ook goed gaat als windows hem afsluit en dat is nu dus niet het geval... en volgens mij is dit een giga noob vraag.. maar kan zelf ook geen oplossing vinden :o :+ :P

• Jive
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-01 22:57

Jive

MooMooMastah

dnetc -install

Jive's Box
Jive @ DNET

Verwijderd

Dit helpt misschien
2.4: Checkpoint Filename Het kan lange tijd duren voor een packet is voltooid. De duur is namelijk erg afhankelijk van de snelheid van je pc. Als er iets gebeurd waardoor de client onderbroken wordt dan zou je het gedane werk als verloren gegaan kunnen beschouwen. Dit kun je door een checkpoint file in te stellen voorkomen. De client zal om de paar minuten informatie wegschrijven. Mocht er nu iets misgaan, dan zal hij verder gaan waar hij gebleven was bij de laatste wegschrijving. Erg handig dus!
Komt van de site: http://145.94.192.103/sid/faq.cfm?project=11&tID=12#2.4

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-05 20:30
* MarcyDarcy gniffelt zachtjes en begint wat harder te lachen :D

Dit zijn topics om ingelijst te worden :)

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

MarcyDarcy schreef op 14 februari 2003 @ 17:22:
* MarcyDarcy gniffelt zachtjes en begint wat harder te lachen :D

Dit zijn topics om ingelijst te worden :)
Weet je het antwoord dan? Checkpoint zou niet nodig zijn. Een }:O die normaal (dus ook met alt f4) is afgesloten moeten de volgende keer gewoon verder gaan waar hij gebleven zijn.
Wat je zou kunnen doen is kijken of er een nieuwere versie bij dnet te downloaden is.

[ Voor 3% gewijzigd door Jeldert op 14-02-2003 17:27 . Reden: typo ]

Juist

• Mist
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:28

Mist

Een gevaar op de weg

Misschien dat ie regelmatig van core wisselt, omdat er twee erg dicht bij elkaar zitten qua snelheid en zo de microbench wisselende resultaten geeft?
Ik weet iig dat dit het geval is bij Pentium MMX pc's, daar heb ik dit probleem ook gehad.
In de configuratie via 3: Performance Related Options onder 1: Core selection de snelste core vastzetten helpt in dit geval, dan doet ie geen microbench meer.

[DPC] help conquer cancer @ WCG

Verwijderd

Mist schreef op 14 februari 2003 @ 17:37:
Misschien dat ie regelmatig van core wisselt, omdat er twee erg dicht bij elkaar zitten qua snelheid en zo de microbench wisselende resultaten geeft?
Ik weet iig dat dit het geval is bij Pentium MMX pc's, daar heb ik dit probleem ook gehad.
In de configuratie via 3: Performance Related Options onder 1: Core selection de snelste core vastzetten helpt in dit geval, dan doet ie geen microbench meer.
Lijkt me ook dat je koe een microbench doet als je hem opstart en dat er steeds verschillende cores worden gekozen, omdat sommige cores dicht bij elkaar liggen.
Pagina: 1