Toon posts:

_target verwijzen naar <div>

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen.

Ik heb ongeveer al een uur met de searchfunctie lopen stoeien, maar niks gevonden.

Ik heb een php file voor een poll. Die php file heb ik in met site gezet en op een plek gezet dmv een <div>. Werkt allemaal prima. Maar......

Als ik nu op vote of results duw, dan komen mijn results als _self tevoorschijn, mijn eigen pagina is dus weg.
Ik heb in de php-file de _self al vervangen door _blank, _top, _parent, en ik heb hem zelfs helemaal weggehaald, maar wat ik wil, wil niet werken.

Ik wil dat mijn results in dezelfde <div> te zien zijn als waar mijn poll in staat!

Hoe moet ik die link in mijn php-file aanpassen zodat ik dat voor elkaar krijg.
Of moet ik dat in mijn <div> definieren??

Wie kan mij helpen??

Alvast bedankt.

• SWfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Je zult hier iets mee in je div moeten doen, maar ik denk dat dat niet echt mogelijk is. Kun je niet een IFRAME gebruiken? Die zijn hier uitermate geschikt voor...

Verwijderd

Topicstarter
Ok, bedankt voor je antwoord.
Ik ga dan effe met Iframe aan de gang, maar ik heb trouwens wel gehoord dat heel veel browsers dat niet ondersteunen?!

Als iemand toevallig weet of het wel met die iets met een target naar die <div> kan verwijzen dan hoor ik dat natuurlijk graag.

Alvast bedankt.

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:37

https://fgheysels.github.io/

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-08 13:57
mbv <?php include() ?> ?

Verwijderd

Topicstarter
Die file zet ik door middel van <%phpinclude()%> in mijn pagina ja en dan zet ik hem op de goede plek dmv een <div>.
Maar zodra ik op een link klik in die php-file dan opend hij zich als 1 van de 4 targets (self, blank etc.) en dat moet dus niet.
Hij moet zich openen in dezelfde <div>

Verwijderd

divs zijn er niet voor om pagina's in te laden, net zoals je geen pagina in een img laadt bijvoorbeeld. Daar heb je dus iframes voor, of gewoon frames

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-05 15:11

disjfa

be

je kan ook een aparte frame bouwen (die je niet ziet) en daar je pagina inladen.

als die geladen is kan je de data overzetten mbv js en alles mooi neerzetten :)

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

• Hangloozz
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-07 17:24

Hangloozz

{ @$%&# }

disjfa schreef op 14 februari 2003 @ 20:54:
je kan ook een aparte frame bouwen (die je niet ziet) en daar je pagina inladen.

als die geladen is kan je de data overzetten mbv js en alles mooi neerzetten :)
kan goed, is alleen wel een factor 5 trager met laden dan een iframe :)

Let er daarnaast op dat je eventuele javascripting in de header niet meer met een gewone functie-call kunt activeren maar dat je moet verwijzen naar het parent-frame:
code:
1
parent.iframenaam.functieNaam();

www.jurgroessen.nl

• Cresso
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06-2020
Je kan ook de huidige pagina herladen door bijv iets van:
PHP:
1
echo "<form method=\"post\" action=\"" . $PHP_SELF . "\">";
code:
1
<form method="post" action="<? echo $PHP_SELF; ?>">

Dan worden een stel argumenten opnieuw naar je huidige pagina gestuurd en die moet je natuurlijk opvangen met je poll script dat je hebt ge-include.

• drm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06-2025

drm

f0pc0dert

Je hebt helemaal geen javascript nodig als je de poll in een iframe zet.

http://gerard.yoursite.nl/got/mijnzijde/

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

Pagina: 1