Ik heb nu al ff een tijdje dat forum door gelopen hierzo, en ik ben het antwoord nog steeds neit tegen gekomen.
Ik heb dus sinds een week een Radeon 8500le met 64 meg ram
Draait best wel prima, volgens mij. Alleen, ja daar heb je er weer zo 1, in
CS kan dat ding die player-models niet goed renderen.
Smoke doet hij (redelijk) goed, maar als je ook maar 2 a 3 ventjes in je beeld hebt dropt die fps al een modderfokker.
systeem
-Msi kt333 ultra
-amd xp1900+
-256 mb ddr pc2700
-Hercules 8500LE 64mb
verder standaard
( sb live etc etc etc )
K hep dx9.0 atm en catalyst 3.0
Ik heb geprobeerd:
-omega drivers
-rage3d tweak
-1000000 verschillende instellingen in rage3d, zelfs met uberbrakke textures draait t over PRECIES even "traag"
-catalyst 2.5 drivers
en al die dingen met 3 verschillende biossen;
-originele
-ge-update bios door hercules
-"getweakte" bios voor retail 275/275 radeon 8500
Het gaat om een hercules kaartje dus, pba
Nou heb ik om me heen al het een en ander gevraagd. Ik hoorde van iemand dat het aan mijn cpu zou liggen, die is te traag? Lijkt me vaag aangezien die kaart uitkwam toen dit standaard cpu was. Mgoed, ik hooooooop dat ik niet wordt afgescheept met een simpel antwoord: gebruik de GoT search, want dat hep ik dus al gedaan :[~~~~
Laters
Ik heb dus sinds een week een Radeon 8500le met 64 meg ram
Draait best wel prima, volgens mij. Alleen, ja daar heb je er weer zo 1, in
CS kan dat ding die player-models niet goed renderen.
Smoke doet hij (redelijk) goed, maar als je ook maar 2 a 3 ventjes in je beeld hebt dropt die fps al een modderfokker.
systeem
-Msi kt333 ultra
-amd xp1900+
-256 mb ddr pc2700
-Hercules 8500LE 64mb
verder standaard
( sb live etc etc etc )
K hep dx9.0 atm en catalyst 3.0
Ik heb geprobeerd:
-omega drivers
-rage3d tweak
-1000000 verschillende instellingen in rage3d, zelfs met uberbrakke textures draait t over PRECIES even "traag"
-catalyst 2.5 drivers
en al die dingen met 3 verschillende biossen;
-originele
-ge-update bios door hercules
-"getweakte" bios voor retail 275/275 radeon 8500
Het gaat om een hercules kaartje dus, pba
Nou heb ik om me heen al het een en ander gevraagd. Ik hoorde van iemand dat het aan mijn cpu zou liggen, die is te traag? Lijkt me vaag aangezien die kaart uitkwam toen dit standaard cpu was. Mgoed, ik hooooooop dat ik niet wordt afgescheept met een simpel antwoord: gebruik de GoT search, want dat hep ik dus al gedaan :[~~~~
Laters