Toon posts:

Muisaanwijzer schiet weg

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zit met het volgende probleem.
Ik heb een Optische Intellimouse, AMD XP1700 systeem, Gforce3 Ti (+laatste driver) en Direct X 8.1 draaien.

Nu komt het zeer regelmatig voor dat mijn muisaanwijzer ineens van het scherm afschiet. Zeker één keer per minuut.
Dit komt voor zowel onder WIN98 als onder XP.

Wie kent dit probleem en (nog liever natuurlijk) de oplossing hiervoor ? _/-\o_

bbagger

• erikver
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-03 16:36

erikver

Ik zeg...

Dan is de muismat of ondergrond waar je muis op ligt niet goed. Probeer eens een andere muismat of iets.

Life's not a Krentenbol

• Kittekat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:00

Kittekat

Kittekat voor een Fitte kat

misschen iemand te snel gezet of iid zoals FritesBakker zegt anderen ondergrond

Kittekat.net ....

Verwijderd

Lijkt me sterk dat je met een verkeerde ondergrond een cursor krijgt die ineens in één ruk van het scherm vliegt. Is die intellimouse wireless?

Verwijderd

Muismatten hebben een gekke invloed op optische muizen!
Probeer eens een leeg a4'tje. Als je een muismat met een tekening hebt kan dat sprongen veroorzaken! En dan is de intellimouse redelijk ongevoelig!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

imho moet een matte (niet reflecterende) zwarte vlakke ondergrond altijd werken... probeer dat eens voor de test :)

[ Voor 11% gewijzigd door DeMoN op 14-02-2003 17:28 ]

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Als dit alleen gebeurt als je snelle bewegingen maakt: heb ik ook altijd met dezelfde muis... Komt omdat de DPI te laag is oid. Probeer in ieder geval eens een andere ondergrond te gebruiken (niet spiegelend, geen patronen) en download de nieuwste IntelliMouse drivers eens van http://www.microsoft.com.
Pagina: 1