Nieuw (groots) project, mail me wat je er van vindt
Tevens in het bezit van een beeldschone vriendin
jonggoud.nl schreef op 14 February 2003 @ 15:51:
3) Ik vind alles een beetje verwarrend werken, hoezo ook een notepad als ik op mijn eigen jonggoud.nl pagina kom, maar staat er niet dezelfde note in als op mijn profile pagina?
Deze opmerking snap ik niet zo.
ok,
profile -> notepad -> hier staat een tekstje
in topic -> view profile (van een ander) -> geen notepad
in topic -> view profile (van jezelf) -> notepad -> nog geen tekst
profile -> notepad -> hier staat een tekstje
in topic -> view profile (van een ander) -> geen notepad
in topic -> view profile (van jezelf) -> notepad -> nog geen tekst
nee hoor, als jij vriendjes met jezelf wil zijn vind ik dat best.jonggoud.nl schreef op 14 February 2003 @ 15:51:
1) Waarom kan ik mezelf als buddy toevoegen? Beetje vreemd toch?
aha2) verder sluit ik met aan bij [rml][ Search] Klik op naam[/rml]
je notepad is persoonlijk en niet publiekelijk.3) Ik vind alles een beetje verwarrend werken, hoezo ook een notepad als ik op mijn eigen jonggoud.nl pagina kom, maar staat er niet dezelfde note in als op mijn profile pagina?
dat kan best, is een tpl-kwestie4) myreact -> links op prive pagina kan best het email adres de goede achtergrond hebben?
is het wel, probeer in/uitloggen5) WAarom is post history niet gevuld?
Zo kan ik misschien nog wel even doorgaan. Het is alleen maar opbouwende kritiek! Doe er je voordeel mee!
mkay
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Vind ik een beetje gekke reactie. Wat is de logica van jezelf toevoegen? Je stuurd je zelf toch ook geen mail? En je hoeft je eigen telefoonnummer toch ook niet als voorkeur in je GSM te hebben?nee hoor, als jij vriendjes met jezelf wil zijn vind ik dat best.
Precies, maar waarom dan die 2 verschillende notepad onderdelen? Met verschillende inhoud?je notepad is persoonlijk en niet publiekelijk.
Er is maar 1 notepad met 1 inhoud per 1 user.
Als die ergens getoond wordt zonder inhoud, dan had hij niet getoond moeten worden. 'profile' en 'myreact' noem je hier volgens mij door elkaar, dus ik ga er even vanuit dat we het hier dus niet over react-bugs maar tpl-bugs hebben.
Als die ergens getoond wordt zonder inhoud, dan had hij niet getoond moeten worden. 'profile' en 'myreact' noem je hier volgens mij door elkaar, dus ik ga er even vanuit dat we het hier dus niet over react-bugs maar tpl-bugs hebben.
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()