Hee medetweakers,
Ik heb vreemde problemen met een pc hier.
Op de pc zit een onboard sound card. De drivers zijn goed geinstaleerd en hij geeft er ook geen fout op.
Maar als ik een mediabestand afspeel dan heb ik geen geluid.
Dit probleem heb ik overigens ook met een ander soundcard als ik de onboard uitschakel en er een pci kaartje instop. Het zit dus niet in de sound card.
De instelling en dergelijk heb ik al tig keer nagegekeken en deze zijn gewoon goed.
Er staat windows 98 op de pc.
Ik heb de windows 98se upgrade eroverheengezet.
Ik heb internet explorer 5.5 eroverheen gezet
Ook heb een nieuwere mediaplayer geinstalleerd (versie 7)
Als ik een audio cd afpeel met media player dan heb ik ook geen geluid.
Maar als ik een audio-cd afspeel dmv het play-knopje op de cd-rom speler dan heb ik wel geluid.
Het is naar mijn idee dus wel een softwareprobleem.
De pc opnieuw installeren is geen optie. Er staat te veel software op die overgezet moet worden.
Please help me, ik weet het niet meer
Ik heb vreemde problemen met een pc hier.
Op de pc zit een onboard sound card. De drivers zijn goed geinstaleerd en hij geeft er ook geen fout op.
Maar als ik een mediabestand afspeel dan heb ik geen geluid.
Dit probleem heb ik overigens ook met een ander soundcard als ik de onboard uitschakel en er een pci kaartje instop. Het zit dus niet in de sound card.
De instelling en dergelijk heb ik al tig keer nagegekeken en deze zijn gewoon goed.
Er staat windows 98 op de pc.
Ik heb de windows 98se upgrade eroverheengezet.
Ik heb internet explorer 5.5 eroverheen gezet
Ook heb een nieuwere mediaplayer geinstalleerd (versie 7)
Als ik een audio cd afpeel met media player dan heb ik ook geen geluid.
Maar als ik een audio-cd afspeel dmv het play-knopje op de cd-rom speler dan heb ik wel geluid.
Het is naar mijn idee dus wel een softwareprobleem.
De pc opnieuw installeren is geen optie. Er staat te veel software op die overgezet moet worden.
Please help me, ik weet het niet meer