Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Tweakers UT Tournooi

Pagina: 1
Acties:

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Ik wil volgende week een Tweakers UT tournooi organiseren, mensen die mee willen doen graat in deze thread opgeven, rules:

-alle matches 1on1
-no timelimit, fraglimit 10
-PU's on, geen redeemer, gebruik van Amp in overleg met je tegenstander.

-Matches bestaan uit 2 games.
-Ieder kiest 1 map, alleen standaard maps.
-Scores van beide maps worden opgetelt, bij gelijk aantal word er een shootout gehouden tot 3 op dmmorbias.

Afhankelijk van het aantal mensen dat meedoet worden de pools geformeerd, in principe word gestreeft naar 4 man per pool.

Na de pool wedstrijden zal het bekende Knockout systeem in werking treden.

Ok ik hoop dat veel mensen mee gaan doen!

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-04 12:56

FoolZero

Freedom of speech...

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 15 november 2000 18:14 schreef raptorix het volgende:
Ik wil volgende week een Tweakers UT tournooi organiseren, mensen die mee willen doen graat in deze thread opgeven, rules:

-alle matches 1on1
-PU's on, geen redeemer, gebruik van Amp in overleg met je tegenstander.

-Matches bestaan uit 2 games.
-Ieder kiest 1 map, alleen standaard maps.
-Scores van beide maps worden opgetelt, bij gelijk aantal word er een shootout gehouden tot 3 op dmmorbias.

Afhankelijk van het aantal mensen dat meedoet worden de pools geformeerd, in principe word gestreeft naar 4 man per pool.

Na de pool wedstrijden zal het bekende Knockout systeem in werking treden.

Ok ik hoop dat veel mensen mee gaan doen![/quote]STOER!!! :)
Waar en hoe laat en hoe lang gaat het duren?
Zijn spectators toegestaan?

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• Gallus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:32

Gallus

Cheesy

Heb je ook een snelle server dan?

All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-04 12:56

FoolZero

Freedom of speech...

Ow en wat speel je dan? Gewoon DM of CTF of LMS? En toch wel Instagib hoop ik? :P

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

Verwijderd

Instagib?Ben je gek ofsow?Daar is geen reet aan!

• Morphs
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05 09:45
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Instagib?Ben je gek ofsow?Daar is geen reet aan![/quote]dat is dus een persoonlijke mening. Maar goed het toernooi idee klinkt erg leuk maar het moet dan wel leuk verzorgd zijn enzo. Ik heb al een tijdje niet meer geUT'ed en het zou zonder zijn als ik 2e werd doordat ik al weken niet meer gespeeld heb ;)

Maar serieus: klinkt leuk, maar neem de tijd ervoor om het mooi te maken.

• raptorix
Voor alle duidelijkheid, het betreft dus online, ik heb overigens plannen om een groot lan event te houden rond maart, wat betreft servers, ik probeer er paar te regelen, maar gezien het feit dat het 1on1 matches betreft moet dit wel lukken.

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08-11 00:42
Ik doe niet mee, dwz, niet met deze regels...<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>-alle matches 1on1
-PU's on, geen redeemer, gebruik van Amp in overleg met je tegenstander.[/quote]Dat zijn toch geen regels? fraglimit 10 :D
lol...
Echte regels voor 1on1:
Timelimit: 20min, fraglimit = nix
Ieder kiest zijn echte map en regels... dus hij kiest bij zijn gekozen map of er PU's in mogen of een redeemer. <BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>gebruik van Amp in overleg met je tegenstander.[/quote]De amp valt onder PU's dus mag altijd worden gebruikt.

Het id van zo'n tournament is wel leuk en goed :) maar je moet het dan wel volgens de regels doen. Dus 2 maps van ieder 20 min. Ieder kiest zijn rules bij zijn gekozen map. Anders lees de clanbase.com regels maar eens na als je mij niet gelooft ;)

• raptorix
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 15 november 2000 20:26 schreef benchMarc het volgende:
Ik doe niet mee, dwz, niet met deze regels...De amp valt onder PU's dus mag altijd worden gebruikt.

Het id van zo'n tournament is wel leuk en goed :) maar je moet het dan wel volgens de regels doen. Dus 2 maps van ieder 20 min. Ieder kiest zijn rules bij zijn gekozen map. Anders lees de clanbase.com regels maar eens na als je mij niet gelooft ;)[/quote]AMP = NEWBIE, maar dat terzijde, ik heb juist voor deze regels gekozen om het een beetje vlot te laten verlopen. Trouwens die regels van clanbase zuigen zwaar, in de unreal tijd dus al ver voordat clanbase iets met unreal te maken had waren de regels algemeen aanvaard als volgt:

PU's on, geen invis geen amp
No timelimit, 15 frags, 2 matches ieder op eigen map.

Verwijderd

Leuk om te beginnen mensen voor newbie uitmaken.

en als je een echte 1on1 wil gaan doen, neem dan de GODY regels, daar was iedereen et er mee eens, en dat werkte goed

WS OFF
PU OFF
RD OFF
2 x 10min

stom id trouwens
"amp spreek je af met je tegenstander"
beetje ongelijke matches krijg je dan
ene keer wel, de andere keer niet.

Mogen we ook alle maps spelen? Of ga je dan weer tekeer dat alle maps ruk zijn behalve de originele Unreal (Classic) maps?

naja

/me doet niet mee

• Morphs
  • Laatst online: 21-05 09:45
Ik zuig echt in die afkortingen, waar staat WS voor? Ik heb mezelf alvast een klap voor m'n kop gegeven ;-)

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08 16:29

Tim

Wij willen Instagib :9 :)
(ik tenminste) :)

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik doe wel mee maar speel eigenlijk nooit ut ;)

• Bene
  • Laatst online: 04-11 10:12

Bene

list incomprehension

JAAAH! Instagib heerst UT! Powerups zijn voor de watten, echte mannen knallen met de oranje straal..

(hangen hier ook nog instagib CTF clans rond, buiten [SoN]?)

Verwijderd

Op woensdag 15 november 2000 22:06 schreef Morphs het volgende:Ik zuig echt in die afkortingen, waar staat WS voor?
Ik vermoed dat ws staat voor weapons stay.

Verwijderd

Ik doe ook wel mee... Alleen heb ik packet loss en suck ik bij 1 vs 1. Ach ja, mijn skillz zijn l33t liek JeffK.!!!@

/me is ook al een l33t Gody warrior
Ik hoop dat ik deze wel win :)

• raptorix
Op woensdag 15 november 2000 21:59 schreef Scimitar het volgende:Leuk om te beginnen mensen voor newbie uitmaken.

en als je een echte 1on1 wil gaan doen, neem dan de GODY regels, daar was iedereen et er mee eens, en dat werkte goed

WS OFF
PU OFF
RD OFF
2 x 10min

stom id trouwens
"amp spreek je af met je tegenstander"
beetje ongelijke matches krijg je dan
ene keer wel, de andere keer niet.

Mogen we ook alle maps spelen? Of ga je dan weer tekeer dat alle maps ruk zijn behalve de originele Unreal (Classic) maps?

naja

* raptorix doet niet mee
Gody laat me niet lachen, over oneerlijk kwalificatie rondes gesproken, moest me qualificiren op een server met 8 man en dan tempest en pressure, zo een beetje de slechtste maps die er zijn.

En als je iets met je tegenstander afspreekt dan hebben andere mensen daar geen last van.
En wat betreft de maps van unreal, die waren over het algemeen zeer goed uitgebalanceerd, als je naar bepaalde maps kijkt in ut dan zijn die nou niet echt heel subtiel gemaakt.

Verwijderd

Yep, de kwalificatie was zwaar kut. Er kwamen ook weinig mensen opdagen en er waren problemen met de servers. Gelukkig ging ik wel door :)

• raptorix
Dat er weinig mensen komen opdagen is dan wel een voordeel voor je, ik moest gewoon met 7 man raggen op die kut maps, ben er ook na 5 minuten mee gestopt, ik snap zowiezo niet hoe ze het in hun hoofd halen om de kwalificaties voor een 1on1 tournament via dm met 8 man te laten verlopen, als ze slim waren geweest hadden ze gewoon een halfjaar terug een nieuwe ladder opgezet op clanbase, en daar gewoon de top van laten meedoen, ik denk dat daar iedereen tevreden mee had kunnen zijn.

Verwijderd

Op woensdag 15 november 2000 21:59 schreef Scimitar het volgende:
* Scimitar doet niet mee
Als RD=on deed ik wel me, (je goeie ouwe vriend die geen engels kan)

Houdoe Cyclops[CO]

• LoekieLeeuw
  • Niet online

LoekieLeeuw

Finishing move: Batista Bomb

(overleden)
Wat houd dat Instagib in?
Ik ken al die termen niet, ik doe alleen CTF en knal lekker op los in team verband...
Kunnen jullie dat niet een keer organiseren ipv 1vs1 want das toch nix an...
CTF rulez!

offtopic:
hee de smileys staan onder dit tekstvak... kan ik eindelijk zonder moeite de juiste smiley vinden... :)

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

• elmuerte
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11 22:53
Loeki: ooit wel eens UT gespeeld ? Of heb je je beperkt tot alleen connecten naar dezelfde server. |:(
InstaGib is een mutator die er voor zorgd dat iedereen 1 wapen heeft met unlimited ammo en 1 hit is dood.

• X-Terminator187
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-05 12:41

X-Terminator187

"Astalavista"

* GijsbertatNL wil ook wel mee doen.

P.S. Instagib roelzzz, en CTF met gewone wapens ook.

Willen zij die bezwaar hebben tegen deze post nu spreken of voor altijd zwijgen. Specs

• LoekieLeeuw
  • Niet online

LoekieLeeuw

Finishing move: Batista Bomb

(overleden)
Op donderdag 16 november 2000 09:54 schreef El_Muerte_[TDS] het volgende:
Loeki: ooit wel eens UT gespeeld ? Of heb je je beperkt tot alleen connecten naar dezelfde server. |:(
InstaGib is een mutator die er voor zorgd dat iedereen 1 wapen heeft met unlimited ammo en 1 hit is dood.
ah ik kende het beestje wel, maar niet bij zijn naampje, ik connect meestal naar dezelfde server en die heeft dat altijd aan staan :) is mijn favo game soort.
Nu weet ik dus dat dat InstaGib wordt genoemd... :)

PS: je hoeft trouwens niet direct zo opgefokt te reageren, ik ben gewoon niet zo bekend met al die termen... zoals dat cuben ofzo ?? Weet je geen url waar al die dingen netjes worden uitgelegd? (Ik heb zelf ook zitten zoeken, maar kan nog nix vinden)

[edit typo's]

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08-11 10:52
Dit forum begint al snel op het GODY/clanbase forum te lijken....

* blouweKip vond gody een wazig tournooi en baalde dat zn ping veel hoger lag dan de rest..

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Verwijderd

Op woensdag 15 november 2000 23:20 schreef raptorix het volgende:

[..]
Gody laat me niet lachen, over oneerlijk kwalificatie rondes gesproken, moest me qualificiren op een server met 8 man en dan tempest en pressure, zo een beetje de slechtste maps die er zijn.

En als je iets met je tegenstander afspreekt dan hebben andere mensen daar geen last van.
En wat betreft de maps van unreal, die waren over het algemeen zeer goed uitgebalanceerd, als je naar bepaalde maps kijkt in ut dan zijn die nou niet echt heel subtiel gemaakt.
Dat bedoel ik dus, tijdens GODY begon je ook al zo te gillen dat de maps ruk waren en de instellingen niet goed, je liep het hele chatkanaal onder te flooden met je gezeur.

Daarom vroeg ik me dus af of je nu wel gewoon normaal zou gaan doen als iemand een map of instelling kiest die jou niet aanstaat.

Mensen zelf instellingen laten kiezen in een tournooi is gewoon et domste wat je kunt doen, want zo is het niet eerlijk meer, en werk je gezeik in de hand

"Ik wil amp!!"
"Ik niet!"
"Ik wil Tempest!!"
"Tempest is kut!!"

Dat soort gezeik.

Ik vind het ook van erg weinig Skills getuigen als je op Tempest final afgeslacht wordt maar op bijvoorbeeld Deck16 onoverwinnelijk bent

Dan kun je beter een 1on1 op deck16 of een 1on1 op Curse][, of noem eens een map, opzetten.

Zet gewoon 3 rondes neer ofzo waarin iedereen per ronde 2 maps moet spelen. Diegenen die het meest winnen gaan door naar de volgende ronde. Zo haal je de mensen eruit die het wel kunnen.

Stel dat ik koning ben op bijvoorbeeld liandri en ik ga dat hele tournooi liandri doen en win overal, maar ik kan geen enkel ander level, dan is et wel vrij triest als ik winnaar ben he?

Op GODY was dat goed te zien, je had van die mensen die maar 1 level konden en zodra hun tegenstander dan een andere level koos waren ze kansloos, diegenen die de finales haalden waren op alle levels goed.

Maar ik neem aan dat jou afkeer van gody meer gebaseerd is op het feit dat je niet door ging dan het feit dat de organisatie te wensen over liet.

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07-11-2024
Tempest is een van de betere maps bdw. Goed areacontrol mogelijkheden en ook voor 1 on 1 lekker nadenken. Pressure is ruk maar dat weet iedereen :P

Oja, denk niet dat dit gaat werken want zoals sommige mischien nog weten heb ik dit ook geprobeerd en van de 16 man die zich inschreef waren er +/-4 komen opdagen. Check ff de GoT 1 on 1 link op mijn homepage (klik op het huisje ;))

Hoe ga je trouwens de servers doen? Als je 16 man verschillende matches wilt laten spelen zul je of een heleboel tijd nodig hebben of een aantal servers, en nee een kabel server kan niet, heb ik ook geprobeerd.

De regels zuigen ook behoorlijk zoals weledelele heer Scim :) al zegt laat je mensen geen map kiezen, die stel je van te voren vast.

Oja nog iets. 'k Vindt de FFA voorrondes voor Gody helemaal geen slecht id. De meeste, denk alle, 1 on 1 killers zijn alleen maar nog beter in FFA omdat ze oa een veel beter id hebben van hoe de map in elkaar zit, waar de strategische punten zitten, etc.

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-11 22:59

Rexomnium

Vincam aut moriar

Een toernooi,

wat leuk. Lijkt mij ook weleens geinig om te doen. Maar het is idd al eens eerder georganiseerd zoals eerder gepost. Ik zat toen bij 1 van de vier. Als je er weer 1 organiseert, zorg er dan wel ff voor dat iedereen daadwerkelijk komt. Je hoeft het niet allemaal in 1 dag te doen, maar je kan het ook in bv een week allemaal doen met zondag als finale.

Stel een maplist samen van ongeveer 5 maps. (meteen ff een poll hierzo maken, of maak ff een webpage). Imho zijn tempest, Deck16, Liandri, Turbine, codex toch wel de beste maps voor een one on one. Belangerijk is dat je mensen dus absoluut niet laat kiezen wat voor regels en maps. Maak een soort proggie waar die maps variabel uitkomen. Of laat mensen een nummer uitkiezen en dan zien ze wel wat voor maps het zijn.

Powerups zijn natuurlijk uit den boze! Je moet niet op strategie spelen, maar op skill. Ik vind niets irritanter dan mensen die mij de hele tijd afmaken met flak+shield+amp :(. Ik wil je best helpen met organiseren misschien is het raadzaam om niet alleen GoT erbij te betrekken, maar ook een ander forum ofzo. Stel wel eisen aan de deelnemers. Ze moeten bijvoorbeeld lid zijn van een of ander forum.

En ja, gezeik van of RaptoriX (van USI toch?) of van Scimitar met "jij bent lame!" "Nee! Jij bent lame!" blablabla heeft niemand natuurlijk wat aan. Dat stoort mij ook altijd op servers. De 1 zeikt omdat iemand flakt, de ander zeikt omdat iemand shockt en weer een ander zeikt omdat iemand anders loopt te zeiken over de flak en de shock :D:):P.

Maar goed: leuk idee.

Afz ReXomniuM
By ReXomniuM
All players are equal. Only some players are more equal then others.
edit:

slashje vergeten

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Verwijderd

Ja hoor!

-={cf}=- hangt hier ook rond!
btw SKynet servers ruleren!

-={cf}=-!CrazyNova!

• Visionist
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-09 14:26
Count me in! :)

m'n icq nummer = 36116324

• raptorix
Op vrijdag 17 november 2000 09:43 schreef Scimitar het volgende:

[..]
Dat bedoel ik dus, tijdens GODY begon je ook al zo te gillen dat de maps ruk waren en de instellingen niet goed, je liep het hele chatkanaal onder te flooden met je gezeur.
Als je wilt pak ik ff de logfiles erbij want ik heb zeker nooit geflood!
Daarnaast heb ik heel duidelijk me standpunt duidelijk gemaakt, ruim voordat ik gespeelt heb,mijn punt was dat ik het principieel onjuist vind dat de voorrondes voor een 1on1 tournooi plaatsvinden door qualifiers te houden door middel van dm met 8 man, daarnaast is er behoorlijk gekut met die voorrondes, mensen die ruilen van pools etc, pools waar maar 3 mensen in spelen, apparte pools voor belgen en dat soort crap, het is ook een beetje merkwaardig dat de regels bepaalt worden door mensen die zelf mee spelen.
Op GODY was dat goed te zien, je had van die mensen die maar 1 level konden en zodra hun tegenstander dan een andere level koos waren ze kansloos, diegenen die de finales haalden waren op alle levels goed.
En dat is dus precies mijn punt, je kan toch bepaald niet ontkennen dat je veel skills nodig hebt in tempest en pressure, na 5 minuten tempest had ik het wel gezien, het had niks met UT of skills te maken, wel met chaos, lameness en camping. Kijk dat iemand in een 1on1 campt of een flack gebruikt daar heb ik schijt aan omdat je daar tegen kan verdedigen, maar wat kan je doen als een concurrent op deze manier alle newbies slacht?

• Storm
  • Laatst online: 10-11 13:00
yepz ik doe ook wel mee.
Pagina: 1