Ik ben naar aanleiding van een topic over 'klassiekers' weer opnieuw begonnen met het spelen van Half Life. Helaas bugt het een beetje op m'n pc, waardoor ik bijvoorbeeld altijd vast kom te zitten in liften etc. en op de één of andere manier minder hoog kan springen dan normaal. Dat eerste probleem is nog wel te overzien, maar het feit dat ik niet hoog genoeg kan springen levert problemen op.
Ik kan namelijk niet op groene metalen kisten springen, waar je normaal wel op kunt. Daardoor kon ik eerder al niet een knop bij, die nodig was om een hefboom omhoog te zetten, zodat je verder kon met het karretje (in 'on a rail'), maar dat viel ook nog op te lossen door het hele eind te lopen in plaats van rijden.
Nu ben ik echter op een gedeelte aangekomen waar ik niet om m'n spring-handicap heen kan: Ik moet via groene kisten omhoog springen, zodat ik bij een kanon kan waarmee je een heli-jet uit de lucht kunt knallen (wat ik inmiddels met m'n eigen wapens al heb opgelost) en belangrijker nog: toegang tot een deur op het platform. Daar kan ik dus niet komen.
De specs
Half Life 1.1.0.8 (openGL mode)
Windows 2000 professional Service Pack 3
DirectX 8.1 (niet relevant)
Athlon XP 1700+
512mb pc2700 DDR
GeForce II pro 64 DDR
Wie helpt me van m'n spring-handicap af?
Ik kan namelijk niet op groene metalen kisten springen, waar je normaal wel op kunt. Daardoor kon ik eerder al niet een knop bij, die nodig was om een hefboom omhoog te zetten, zodat je verder kon met het karretje (in 'on a rail'), maar dat viel ook nog op te lossen door het hele eind te lopen in plaats van rijden.
Nu ben ik echter op een gedeelte aangekomen waar ik niet om m'n spring-handicap heen kan: Ik moet via groene kisten omhoog springen, zodat ik bij een kanon kan waarmee je een heli-jet uit de lucht kunt knallen (wat ik inmiddels met m'n eigen wapens al heb opgelost) en belangrijker nog: toegang tot een deur op het platform. Daar kan ik dus niet komen.
De specs
Half Life 1.1.0.8 (openGL mode)
Windows 2000 professional Service Pack 3
DirectX 8.1 (niet relevant)
Athlon XP 1700+
512mb pc2700 DDR
GeForce II pro 64 DDR
Wie helpt me van m'n spring-handicap af?
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©