Toon posts:

Koeien op een oude MacOS

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil de RC5-72 client draaien op een oude MacOS Powerbook 165c die ik gisteren gekregen heb (wat een dikke bak). Nu zijn iemand bij het nonwindows-os forum van GoT "moet je op distributed.net kijken en ff daarna werd de topic gesloten. Duh dat had ik ook wel door maar daar staan 6 verschillende clients voor MacOs.

Ik hoop dat er dus iemand hier is die verstand heeft van MacOs in het algemeen want ik snap er echt niets van, ben nog een full-time windows gebruiker. Dus wie kan mij vertellen welke client ik voor die Powerbook 165c moet installeren en hoe?

Thnx

• E-jey
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
kzie er maar 2 staan :P

Mac OS X en Mac OS.
kzou de Mac OS nemen aangezien je imo een oude Apple heb en dus niet Mac os X draait :)

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Je kan hier niks mee?

• CBA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:03

CBA

een vat, een vat, een vat !

Euhm naar ik dacht kan je hier alleen nog OGR mee doen, deze clients ondersteunen geen RC5-72.

Zolang je geen Mac Os X draait (wat niet gaat op die dikke bak) kan je niet meedoen met RC5-72, ik denk namelijk niet dat er nog een 'gewone' Mac Os client zal uitkomen.

Dus je kan misschien OGR meedoen, of misschien nog andere projecten die een mac client hebben ???

[ Voor 36% gewijzigd door CBA op 14-02-2003 16:12 ]

Diablo 3 Profiel - WoW Warrior

• TheGhost
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-05 20:23
ik zou zeggen kijk ff rond en probeer ff wat projecten om de snelheid te vergelijken, dan ga je gewoon 't project doen wat 't snelste werkt

I'm not weird, I'm a limited edition

Verwijderd

Topicstarter
ok bedankt allemaal, ik ben toch nog nieuw op de Mac maar tis wel lachuh begin met een giga cd-rom (scsi) erbij. ach ik ga er wel mee spelen. misschien kan ik er java op gaan programmeren, moet ik nu toch doen voor me opleiding... dus als iemand daar nog wat over weet (jdk dos moeten wij mee werken) hoor ik het ook graag
Pagina: 1