Verwijderd

Topicstarter
ik ben dus opzoek naar een digicam voor in een bar dus redelijk donker en verschillende kleuren licht als belichting, welke camera of welk merk is het beste voor dat type fotos?
het budget ligt rond de 500 euro redelijke keuze mogelijkheden dus alleen welk het beste is :? heel dpreview.com door gebladerd alleen kom er dus niet uit

dus iemand suggesties of voorbeeld fotos van camera's die in aanmering komen?

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
gebruik eens de search en zoek op b.v kleine digicamera's, maar als het voor een bar is neem ik aan dat het wel handig is dat hij super compact is ?

Verwijderd

Topicstarter
uhm nee niet echt hij mag best gewoon groot zijn als de kwaliteit maar goed is van de fotos in de search kom ik geen specifieke dingen tegen over fotos in een bar wel over schemering etc alleen het lijkt me dat de lichten in een bar ook een hele grote invloed hebben daarom dit topic.

Verwijderd

Hmmz... Ik heb toch al echt wel een paar topic's gezien met cam's voor feesten/disco's/kroegjes, enz...

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
Verwijderd schreef op 14 February 2003 @ 15:15:
Hmmz... Ik heb toch al echt wel een paar topic's gezien met cam's voor feesten/disco's/kroegjes, enz...
zijn er zat id maar gebruik eens uitgebreide search normale is erg slow

b.v [rml][ DigiCam] Goede cam voor +/- 500 EUR[/rml]

Verwijderd

Als je een cam wilt voor een bar, neem er 1 met aansluiting voor externe flitser.... Die zou je HARD nodig moeten hebben...

Verwijderd

waarom? flitsfoto's zijn juist lelijk..en het mooie van digicams is dat ze heel lichtgevoelig zijn...foto's met een lange sluitertijd in schemerige omgevingen zijn juist heel mooi.. dus een camera met een instelbare sluitertijd zou het handigst zijn, bijv. sony's hebben een nachtinstelling, krijg je dit soort foto's: Afbeeldingslocatie: http://armageddon.snoke.de/~fab/albums/25-01-2003/DSC07568.sized.jpg of in combi met flits en daarna lange sluitertijd: Afbeeldingslocatie: http://armageddon.snoke.de/~fab/albums/15-02-2003/DSC00692.sized.jpg

Verwijderd

Hmz, een hoge sluitertijd in een bar is niet echt handig he.. :S 2 seconden stilzitten zonder te bewegen is moeilijk... :S

• GFoAP
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-12-2024
ik heb zelf een Konica Digital Revio KD-310Z en daar heb ik heel veel foto's mee gemaakt op een disco van de hockey-club, dus met rook, en verschillende belichtingen. zelfs in het donker maakt die goede foto's. wel met flitser aan natuurlijk

Verwijderd

Ik heb ooit eens een test gezien waarbij vooral de sony en de fuji slecht uit de test kwamen bij donkere omstandigheden. Geloof dat (weet ik niet meer zeker) vooral olympus en canon hierin de betere waren.
Pagina: 1