Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[tools,voltcraft soldeerstation LS50/LA5]ervaringen gevraagd

Pagina: 1
Acties:
  • 610 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ben van plan om een Voltcraft LS50/LA5 aan te schaffen

Kan iemand mij vertellen wat zijn/haar ervaringen hiermee zijn?

Wat ik al geprobeerd heb:

Tweakers search: LS50, LA5, voltcraft enz.

Waar ik maar 1 opmerking over dit station kon vinden, natuurlijk ga ik dan niet op de ervaring van 1 persoon af...

Google search: zelfde als hier boven

Die naar 3 websites verwijst

1 die in het tjechisch is ofzoiets
2 die vragen om een review

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Doe jezelf een lol en koop een Weller W61b met een houdertje... In de praktijk staat de regelaar van zo'n station vastgeroest op 350 graden, en laat MagnaStat-punt 7 nou die temperatuur hebben. :)
Heb je een andere temp nodig; verwissel de punt en klaar.

• sleeping_hollow
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

sleeping_hollow

We want your soul.

_ferry_ heeft dat dingetje ook al een paar jaar,aleen is de verwarming kapot, maar daar valt een nieuwe voor te bestellen, is een best fijn dingetje. maar wel een andere punt nemen.

You are free to do as we tell you to

• Dennis Nijhuis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-03 12:22
Ik ben zelf en jaar of 2 de eigenaar van dit soldeerstation, en het bevalt me prima. Er is alleen een ding wat iets minder is: de draad naar de soldeerbout is wat aan de stugge kant. Voor de rest is het een prima apparaatje voor niet al te veel geld.

Bestuh!!

Verwijderd

ik heb hem ook al een paar jaar. De draad is idd aan de stugge kant maar die kun je altijd vervangen. Verder vind ik het ook een fijn apparaat

Verwijderd

Topicstarter
Ben er uit het wordt m. Kan iemand mij ook het/de bestelnummer(s) geven van andere punten die passen... Staat namelijk niet echt duidelijk op de website....

Verwijderd

Ik heb er laatst mee gewerkt, vind hem fijner dan een analoog weller station...
Pagina: 1